OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företag Aditro Sweden AB Ort, Omfattning Stockholm, Heltid Information om uppdraget Är du en van problemlösare med en förmåga att hitta lösningar på problem?Har du ett stort intresse för IT-industrin och Microsoft?Då kan detta vara något för dig! Vi söker nu för Aditros räkning en response manager till Microsofts kundserviceteam.Som Response Management (RM) så hjälper man Microsoft att proaktivt lyssna och svara på kunders och partners frågor.Du kommer att vara en viktig länk för Microsofts anställda och partners och ha förmågan att identifiera fel som får effekt till kunder och partners.Som response manager har du en viktig roll i att stärka Microsofts anseende utåt.RM är en global prioritering för Microsoft och som response manager har du ansvaret att säkra att Microsoft blir sedd som en världsorganisation som lyssnar, svarar och lär från sina kunder.Dina huvuduppgifter blir att reducera antalet inkommande klagomål och förbättra de interna processerna, höja kundnöjdheten och se till att ha korrekt data från kunder.Du kommer även att arbeta med att ständigt förbättra kundservicen genom att minska antalet klagomål och se till att alla klagomål hanteras på ett professionellt sätt inom Microsofts standard och policys.Ytterligare uppgifter är att se till att kunderna alltid får korrekt och relevant information oavsett tidpunkt och mäta och analysera typen av och frekvensen av klagomål för att identifiera trender och nyckelproblem.För mer information om Aditro och Microsoft gå in på www.aditro.com och www.microsoft.se Kunskaper för uppdraget Vi tror att du är en van problemlösare med en förmåga att hitta lösningar och information.Du är en tydlig kommunikatör i tal och skrift och är duktig på att bygga rapporter tillsammans med kunder.Du har förmågan att på en hög nivå och med stor noggrannhet söka information och sköta datahantering.Självklart har du ett stort intresse för Microsoft, IT-industrin, mjukvaror och teknologi, vilket gör att du har förmåga att tala för Microsofts produkter och tjänster.Du trivs med att arbeta självständigt men uppskattar även att vara en del av ett team och är för öppenhet och ärlighet i personliga möten.Du har erfarenhet av klagomålshantering och har förhandlingsvana.Känner du att detta är något som passar in på dig?Tveka då inte utan skicka in din ansökan redan idag, så har du möjlighet att bli en del av Microsoft vinnande kundserviceteam!Ansöker gör du enklast genom att ladda upp dit CV på vår hemsida, www.studentconsulting.se.