OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en mångsidig person till vårt uppdrag Hyttbäcken i Fagersta. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Dina arbetsuppgifter kommer innehålla alla delar som ingår i en restaurang och konferensverksamhet.
Kvalifikationer/krav:
• Datakunskaper (officepaketet)
• B körkort
Personliga egenskaper:
• Stor kreativitet och engagemang
• Ekonomiskt tänkande
• Utåtriktad, initiativrik
• Hög social kompetens
• Du delar våra värderingar laganda, serviceanda och utvecklig
Detta säger våra medarebetare om att arbeta på Sodexo:
• Att jobba som på Sodexo är både spännande och utmanande
• Bra kollegor som stöttar varandra stärker teamkänslan
• Våra arbetstider bidrar till god livskvalitet
• Vårt starka engagemang för mångfald och integration är en grund för bra lagarbete
• Både vi och våra kunder ställer höga krav på vår service
• Kollektivavtal ger trygghet
Anställningsform och arbetstider:
Heltid, tillsvidare. Arbetet är framförallt dagtid men helg och kvällsarbete förekommer
Har du frågor kontakta Platschef Maria.Amnéus@sodexo.se
Din ansökan vill vi ha senast den 21 november. Tveka inte att skicka in din ansökan då vi löpande gör urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansökan kan endast göras via vår hemsida
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet. Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. Vi är 420 000 medarbetare i 64 länder som kommer i kontakt med 100 miljoner konsumenter - varje dag. Det gör oss till ett av världens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,