OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Savannah restaurang & Bar som ligger i Marabouparken Sundbyberg erbjuder vi lunch ,både företag och privatpersoner konferens- & Event samt catering såsom bröllop, företagsevent och fester. Vi är ett mindre företag med 3 heltidsanställda och några behovsanställda Vi saknar idag en person att vara drivande i vår utveckling.
en del är servering, kassatjänst och drift i restaurang event (kvällar helger förekommer)
och administrativt , projektering ,hemsidans utveckling samt drift, sociala medier, kundmöten, sälj, offerering, fakturering, personalhantering, kundrelationer.
Fördelningen av tid kommer vara mer i driften under högsäsonger och mer administration under lågsäsonger.
Vårt mål är att vara en trivsam trygg kul plats för våra gäster men även för vår personal. Vi vill kännetecknas av god kvalitet och service oavsett om du bokar ett bröllop eller en kanotfärd.
Vi söker dig som
Du har engagemang, är noggrann och har ansvarskänsla.
Du har förmåga att arbeta självständigt samt har en naturlig känsla för service.
Du har god planeingsförmåga och är flexibel, driven och har en positiv inställning och attityd.
Du har en bra känsla för att se dina kollegor, såväl styrkor som svagheter och du vet hur du kan lyfta deras ambitionsnivå.
Du ska vara serviceinriktad, flexibel och kunna arbeta administrativt samt ha en god restaurangerfarenhet. Som person är du positiv, driven och kreativ. Du är noggrann och har öga för detaljer. Att arbeta självgående är något du är bekväm med, och du gillar att ta egna initiativ. Du trivs när det händer mycket saker samtidigt och har god planerings- samt prioriteringsförmåga du har även god vana av att arbeta i Office samt sociala medier.