OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!
Restaurangbiträde mottagningskök
Vi söker nu 3 medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av diverse, i skolkök, förekommande arbetsuppgifter, såsom:
• Beredning och servering av måltiderna frukost, lunch och mellanmål
• Specialkost
• Haccp egenkontroll
• Övrigt förekommande arbetsuppgifter i kök, praktiska och administrativa
Kvalifikationer/Krav:
• vana från arbete i reataurang eller skolkök
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Körkort är meriterand
• Datavana är ett krav
• Kunskap om specialkost är ett krav
Personliga egenskaper:
• God servicekänsla och kunna hantera olika möten med människor
• Mycket god samarbetsförmåga och vara lyhörd för kundensbehov
• Självständig och handlingskraftig och ha hög socialkompetens
• Representativ och vara en god ambassadör för vårt företag
• Noggrann, strukturerad och systematisk
• Ekonomisk tänkande
• Förmåga att ofta klara av att arbeta i ett högt tempo och att vara flexibel
• Positiv attityd
• Du delar våra värderingar
Anställningsform och arbetstider:
Deltid/dagtid
Har du frågor kontakta Raed salem, raed.salem@sodexo.com
Fackligt ombud Annelie Ellebo, annelie.ellebo@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 2021-10-20, rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tididgare
Ansökan kan endast göras vår hemsida
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. Vi är 420 000 medarbetare i 64 länder som kommer i kontakt med 100 miljoner konsumenter - varje dag.
Det gör oss till ett av världens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,