OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobb-ID
5022001
Jobbeskrivning
I takt med att pandemin gått över ser vi nu en allt större efterfråga på vår kunds restaurang. Detta innebär att kunden behöver öka i sin personalstyrka och vi söker därför en ny kollega till kundens nuvarande personal. Dina arbetsuppgifter kommer vara att sköta kassan, kundbemötandet samt hjälpa till övriga personal vid behov. Det kan även förekomma arbetsuppgifter där du får hjälpa till med förberedningen av maten vid öppning samt städ vid stängning. Arbetet är förlagt på dagtid med två olika skift. Restaurangen ligger i en internationell miljö och det är därför meriterande att du kan tala problemfri engelska. Kunden söker personal som vill stanna länge och prioriterar därför dig som har ambitionerna att stanna länge inom kundens verksamheter.
Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Stockholm
Arbetstider: 9-16 eller 16-22
KOMPETENSKRAV
- Behärskar svenska i tal och skrift
- Meriterande med tidigare erfarenhet av restaurangarbete.
- Meriterande om du kan tala problemfri engelska.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som restaurangpersonal är du delaktig i alla arbetsuppgifter i restaurangen såsom kassa, enklare beredning av mat, disk och städ. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att sköta kassan och hantera kundbemötandet. Kundens restaurang ligger i en internationell miljö med många besökare; det är därför meriterande om du kan prata problemfri engelska. Jobbet startar omgående där upplärning ingår. Uppdraget är en provanställning på sex månader med goda chanser till fortsatt anställning efter avklarad uppdrag.
OM FÖRETAGET
Vår kund är ett internationellt bolag som nyligen har startat sin verksamhet i Sverige. Företaget är växande och satsar mycket på sin personal, det finns därför goda möjligheter att växa tillsammans med företaget i Sverige.
Nu när efterfrågan på restaurangmat återigen börjat öka så behöver kunden därför öka i sin personalstyrka. Kunden befinner sig i en internationell miljö och även personalstyrkan präglas av mångfald och olikheter.
DIN PROFIL
För att lyckas i den här rollen behöver du ha en hög arbetsmoral och en positiv inställning till kundmötandet. Du kommer att bli ansiktet utåt för kundens verksamhet och det är därför viktigt att du har hög servicenivå och är lyhörd för gästernas önskemål. Du behöver tala och skriva svenska samt kunna tala engelska. Det är viktigt att du sköter tider då alla i personalstyrkan sköter olika arbetsuppgifter. Det är viktigt att du som person är noggrann och ansvarstagande då mycket av jobbet sker på eget ansvar.
Det är viktigt satt du har en helhetssyn på verksamheten och att du inte drar dig för att vara behjälplig med alla förekommande arbetsuppgifter på restaurangen.
Kundens mål är att växa starkt den närmaste tiden och öppna nya restauranger inom en snart tid. Det finns därför möjligheter att växa tillsammans med kunden och göra en längre karriär hos dem.
OM OSS
Som anställd på Reko Consulting kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Reko Consulting får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Reko arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Reko för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.