OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AB Svenska Spel Restaurangsupport är Svenska Spels telefonsupport för de ca 2100 restauranger och bingohallar som har våra värdeautomater, Vegas.Nu söker vi en kundkommunikatör till Visby.Arbetet som kundkommunikatör innebär att lösa problem och besvara frågor via telefon om t.ex.. teknik, ekonomi och spel.Du är Svenska Spels ansikte utåt i kommunikationen mellan oss och våra partners och kunder.Du arbetar med både interna och externa kontakter som t.ex. tekniker inom serviceorganisationen och leverantörer. Vi söker dig som har mycket god PC-vana, god teknisk kunskap och även grundläggande kunskap om ekonomi.Du har tålamod med en vilja att hjälpa och är en duktig kommunikatör med pedagogisk känsla.Du är nyfiken, stresstålig och arbetar självständigt för att hitta den information du behöver för att utföra uppdraget.Du har intresse för, och förmågan, att ta på dig ansvar utöver den ordinarie rollen.Du trivs med att arbeta i grupp och har lätt att samarbeta med olika människor.Förutom goda kunskaper i det svenska språket behöver du också klara engelska i tal.Ytterligare språk är meriterande.Det är en fördel om du har kännedom om våra produkter, har vana från telefoni- och kundservice samt är intresserad av spel. Tjänsten är ett vikariat på 6 månader med möjlighet till förlängning.Arbetstiden är schemalagd vilket innebär arbete även på kvällar och helger.Vi vill ha din ansökan senast den 26/8, tillträde till tjänsten är omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Catrine Snis
08-50895453