OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Huvudsakliga uppgifter och ansvar;
Se till servicenivån som krävs utförs i enighet med hotellets riktlinjer
Ansvara för SOP:er och att rutiner efterlevs
Se till att personal har tydliga instruktioner för att kunna utföra sina uppgifter
Smart och produktiv schemaläggning för service, bar och diskpersonal i enighet med finansiella mål.
Arbeta mot uppsatta mål inom gästnöjdhet, personalnöjdhet samt finansiella mål
Konceptutveckling och produktutveckling tillsammans med Hotell Direktör och F&B Manager
Inköp av dryck, utrustning och förbrukningsmaterial
Skapa och upprätthålla relationer med leverantörer och förhandla fram avtal för hotellets fördel
Jobba nära F&B och det komersiella teamet för att aktivera restaurang och bar
Anställning, onboarding och coachning av personal
Årlig utvecklingsplanering för personal
Programering och uppdatering av försäljningsställen
Måntalig inventering
Hålla informationsgenomgångar och personalmöten regelbundet
Reagera på gästfeedback
Riskhantering för arbetsmiljö, hygien och säkerhet
Representera hotellets kärnvärden internt och externt
Vara en förebild för dina kollegor genom ledarskap
Du har en passion för mat och drycksamt kunskap om vin och annan dryck.
Du har ett energiskt tillvägagångsstätt för att leverera äkta gärstservice hela tiden
Du är mycket organiserad, resultatorienterad och arbetar bra under press
Tjänsten är på heltid och kräver att du kan arbeta flexibelt, inklusive kvällar och helger
Kontaktpersoner på detta företaget
Micael Åman
Madeleine Eriksson
019 -15 69 12
Robert Grahn
Bianca Britten-Austin
1234
Ulrika Kjellgren
031-727 10 82
Jonas Franzén
0721 64 86 50
Sara Johansson
Helmut Schwabe
070-311 72 72
Lisa Darrell
Per-Gustaf Junger