Resultatdriven kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Denna tjänst är inom ramen för vår rekrytering/uthyrningsverksamhet.

Ni söker vi en driven kundtjänstmedarbetare med sinne för resultat till ett dynamiskt finansföretag med internationella karriärmöjligheter.

Arbetsbeskrivning

Som kundtjänstmedarbetare är arbetet varierande där du kommer ansvara för rådgivning och vägledning åt bolagets kunder kopplat till olika affärsområden. Vidare hjälper du även kunder till rätt produkter och tjänster utifrån den behovsanalys du gör i samtalet.

Affärsområdena varierar med tid där du initialt kommer ansvara för att genomföra lojalitetsaktiviteter mot bolagets viktigaste kunder. Detta sker främst via utgående kundvårdssamtal samt mailhantering och inkommande samtal. Aktiviteter kring merförsäljning, kundavtal och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget arbetar du dagligen med.

Du kommer växa in i rollen där vi ser att du på sikt samtidigt som du mognar i ditt arbete kommer inneha projektansvar och/eller ledarskapsroller. Affärsområdena är bland annat Marketing, Customer Service, Credit Service och Application Handling.

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service och/eller försäljning. Att fokusera på kunden även i stressiga situationer är du van vid och är professionell i ditt kundmötande.

Du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.

Vi söker dig som

- Vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa inom bolaget mot roller inom ledarskap eller projektledning

- är lyhörd och utåtriktad

- är lösningsorienterad och gillar att arbeta i grupp

- Du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.

Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och uppskattar att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Om bolaget

Bolaget är ett av Skandinaviens snabbast växande finans och kreditbolag som är ledande i smarta betalnings- och finansieringslösningar. Totalt har koncernen cirka 400 medarbetare och sitter i fina och moderna lokaler i Stockholm City. 

Utbildningsstart för tjänsten är 1/7. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 23/6, 2015 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Alexander Magnusson 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 2 juni 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024