OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resurs Bank är en av Sveriges mest snabbväxande banker. Vi ingår i en företagsgrupp där våra verksamheter har som huvudinriktning att serva detaljhandeln och dess kunder. Vi är cirka 600 anställda och på vårt nyrenoverad fräscha kontor i Helsingborg, arbetar 450 av oss.
Nu söker vi ansvarig facility service för Helsingborgskontoret. Är du en utåtriktad och flexibel person med massor av entusiasm, och ser du service som ditt främsta uppdrag och vill välkomna dina kollegor ”hem till mitt kök” var dag?
Drivs du av att ge service, både internt och till kunder och besökare. Är du flexibel och kan omprioritera din dag efter behov. Är du är lyhörd för nya idéer och vill hjälpa och förstå vår organisation på bästa vis. Då vill vi att du söker tjänsten hos oss.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Att hålla ordning och reda samt rent och fräscht i kontorets allmänna utrymmen som t.ex. kök och konferensrum.
• Att vara konferensvärd/värdinna, förbereda inför möten med vad som behövs i form av mat och dryck samt att serva under mötets gång.
• Att ansvara för förrådsunderhåll - planera, packa upp och fylla på.
• Att vara back-up till receptionen
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är en fördel och att du har god kommunikativ förmåga är viktigt.
Vill du veta mer, ring gärna Sofia Andersson vår receptionist på telefon 042-38 20 01.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och annonsen kan komma att tas bort före angiven sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt.
Arbetstider
Heltid, dagtid 8.00–17.00
Kontaktpersoner på detta företaget
PernillaKlein, Marknadsutvecklare
PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044