OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Administrativa Enheten, Geriatrik, Område 3, Sahlgrenska Universitetssjukhuset Verksamhet Geriatrik har fyra vårdavdelningar och två öppenvårdsenheter; Smärtenheten och Osteoporosmottagningen.Kliniken arbetar med att utreda, behandla och rehabilitera äldre patienter med somatisk, ofta multifaktoriell sjukdom så att man kan uppnå optimal funktion och återgå till tidigare boende.Vi arbetar i team och har ett rehabiliteringsinriktat förhållningssätt.Verksamheten bedrivs processinriktat och balanserade styrkort används som stöd i lednings- och utvecklingsarbetet.Den Administrativa Enheten består av 15 personer; läkarsekreterare, systemadministratörer, kanslist och assistent.Vi arbetar aktivt med våra specifika ansvarsområden.Vårt uppdrag är att vara en högkvalitativ servicefunktion med fokus på våra patienter och den verksamhet vi servar.Vi erbjuder en god arbetsmiljö, utvecklingsmöjligheter och ett gott medarbetarskap. Vi söker Dig som trivs med att ha ett mycket omväxlande läkarsekreterararbete. Som resurssekreterare inom hela den geriatriska verksamheten kommer du att ersätta ordinarie läkarsekreterare vid frånvaro. Kvalifikationer Vårddokumentationsutbildning.God vana av Melior och ELVIS liksom kunskaper och erfarenheter av patientklassifikation. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.