OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Retail Projekt Koordinator kommer du att administrera och supportera
Retail Director för norra Europa.
Vi söker dig som har en passion för retail och projektledning. Att du är mångfasseterad är något som uppskattas i denna roll då du kommer att ha många ansvarsområden.
Vi erbjuder
I denna roll kommer ingen dag vara den andra lik, ena dagen så koordinerar du en nyöppning, andra dagen så bokar du in möten till Retail Direktor. Detta är bara några av många arbetsuppgifter men så att du skall få en blick över bredden i denna roliga och utvecklande roll.
Om rollen
- Ge omfattande stöd till Retail Director, samordna och planera aktiviteter för befintliga och nya butiker
- Upprätthålla en stark arbetsrelation med relevanta avdelningar, varumärken, viktiga partners och affärskollegor
- Organisera och planera både interna och externa möten
- Boka in möten via digital kalender och resehanteringssystem med hjälp av Outlook
- Boka affärsresor, inklusive flyg, transport och boende
- Förbereda och leverera rapporter och ledningsinformation regelbundet
- Projektkoordinator för detaljhandel Stockholm
Om dig
För att lyckas i denna roll kommer det krävas att du är en stark organisatör som tycker om att arbeta administrativt. Att vara flexibel och att tycka om förändringar är något som du trivs med. Det kommer att vara arbetsuppgifter från högt till lågt så viktigt att du trivs i en central roll då du kommer att ha många kontaktytor.
Dina erfarenheter och kompetenser
- Erfarenhet av arbete i en butiksmiljö, helst på minst assisterande butikschefssnivå
- Duktig kommunikatör
- Kunna arbeta i snabb takt och under press och hantera en varierad och snabbt föränderlig arbetsbörda
- Lösningsorienterad
- Stark förmåga att påverka och att ha kontakter med andra människor
- Förmåga att vara flexibel och hantera prioriteringar för att uppfylla
konkurrerande tidsfrister
- Goda IT-kunskaper, bl.a. i följande avseenden MS Word, Excel och
PowerPoint
- Professionell inställning och attityd
- Kan ta fullt ansvar för sina handlingar
- Kundfokuserad
- Dynamisk och anpassningsbar till förändringar
- Förmåga att se helheten
- Självmotiverad och proaktiv
- Erfarenhet inom retail
- Talar och skriver flytande svenska och engelska (all internkommunikation kommer att vara på engelska).
MER OM Watches Of Switzerland
Läs mer om oss här (https://www.watchesofswitzerland.com/?gclid=EAIaIQobChMI-uqWv_m0-wIVWvl3Ch2djgpoEAAYASAAEgI8r_D_BwE)
Info om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidare, heltid
Placering: Stockholm, Stureplan
Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Watches Of Switzerland med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Stina Bjérnhof stina.bjernhof@retailknowledge.se
Urval, tester och intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan.
Följ oss gärna på Instagram (https://www.instagram.com/retailknowledge.rekrytering/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Irina Backman
Fredrik
Caroline Gimmerborn
Daniel Paulus
Anders Fischer
Sarah Björklund
Åse Sverinsson
Unn Telge Gunnarsson
Sophia Braunstein
Kristel Karlsson