OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bubbleroom är ett av Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom mode med en tydlig vision om att bli den självklara destinationen för lyxigt, glammigt och feminint mode. Vårt fokus är den nordiska marknaden men med distribution till hela Europa. Idag är vi ca 50 personer som arbetar på huvudkontoret i Borås, och vi söker nu efter fler medarbetare som drivs av viljan att göra goda affärer samt har ett genuint intresse för mode och e-handel. Välkommen till ett företag där medarbetaren är verksamheten och där alla våra framgångar är en konsekvens av våra medarbetares driv & engagemang!
Beskrivning
Bubbleroom söker nu en person som vill ansvara för våra returer och reklamationer.
Då tjänsten är helt ny finns stora möjligheter att utveckla rollen och sätta upp rutiner och processer. Du rapporterar till Buying Manager och ingår i ett härligt inköps-team om 20 personer.
Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du bland annat att arbeta med följande:
- Att ansvara för att sätta upp en hållbar process och driften av defekthantering
- Att projektleda implementation och koordinera med såväl externa som interna partners - Att säkerställa att processerna är förankrade internt och hitta olika flöden för interna/externa varor
- Uppföljning av nyckeltal, analyser samt att agera utifrån företagets behov
- Utveckling och modifiering av den befintliga defekthanteringen utefter Bubblerooms behov och möjligheter
- Ansvar för enstyckesreklamation och analysera defekta varor Ta actions utifrån lagernivån
Kvalifikationer
- Du har en bakgrund som Inköpsassistent, med dokumenterad analytisk förmåga, likt en controller
- Du har erfarenhet av att projektleda
- Du är försäljningsorienterad och målinriktad
- Du har god förhandlingserfarenhet och sinne för affären
- Du är en initiativrik problemlösare
- Du är prestigelös och tycker om att både jobba i team men även självständigt
- Du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Vad kan vi erbjuda?
Vi kan erbjuda dig en tjänst präglad av omväxling och stora möjligheter att påverka ditt arbete. Bubbleroom är ett värderingsstyrt företag och vi arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och öka kundnöjdheten, öka trivsel och arbetsglädje för våra medarbetare samt öka försäljningen och lönsamheten för bolaget. I rollen som retur- och reklamationsansvarig kommer du ha ta dig an en spännande som är viktig för Bubbleroom’s fortsatta utveckling framåt.
Villkor:
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med initial provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Sista datum för ansökan är 2020-08-09, men vänta inte med att skicka in din ansökan då vi tillämpar löpande urval. Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta Nina Vatansever, Buying Manager, via mail Nina.Vatansever@bubbleroom.com. Sök tjänsten via snabbknapp nedan eller via länk:https://bubbleroom.varbi.com/what:job/jobID:344669/?lang=se
Kontaktpersoner på detta företaget
Christian Resell, Vice VD Bubbleroom
christian.resell@bubbleroom.com
Charlotta Tångstedt, Unionen
033-173328
Charlotta Tångstedt, Unionen
033- 17 33 28
Karolin Johansson, Photo Studio Coordinator
karolin.johansson@bubbleroom.com
Susanne Gröning, Creative Director,
susanne.groning@bubbleroom.com