Retur- & Reklamationsadministratör

Retur- & Reklamationsadministratör

Arbetsbeskrivning

Är du redo att ta klivet in i en roll där du verkligen kan göra skillnad? Nu har du möjlighet att bli en del av ett globalt team som jobbar för att hitta lösningar för världens vattenutamningar. Sök nu och bli en del av en engagerad och innovativ arbetsplats i Norrköping, där varje dag handlar om att förbättra och skydda vår mest värdefulla resurs – vatten! 💧

OM TJÄNSTEN
Xylem är ett gobalt företag som inriktat in sig på att utveckla nya tekniker som förbättrar hur vatten används, bevaras och återanvänds i framtiden. Deras produkter och tjänster förflyttar, behandlar, analyserar, övervakar samt återför vatten till miljön för allmännyttiga företag, industri, bostäder och kommersiella byggnader. Visste du att de levererade produkter till de Olympiska spelen? Eller att den spektakulära minnesfontänerna vid Ground Zero i New York drivs av deras produkter?

Nu söker vi en Retur & Reklamations administratör på ett vikariat på minst 6 månader som vill vara med på vår spännande resa! Du får chansen att vara en viktig del av deras verksamhet, där du kommer att arbeta serviceorienterat och se till att skapa en fantastisk kundupplevelse för deras kunder i hela Sverige.

Du erbjuds
- Att arbeta på ett roligt fartfyllt bolag där det ges möjlighet till utveckling
- Härligt arbetsteam med stort affärsfokus
- Möjlighet till hybrid arbete
- En stöttande konsultchef

VI SÖKER DIG SOM
är en administrativ stjärna med ett öga för problemlösning! Din serviceinriktning och kommunikativa styrka gör att du enkelt bygger relationer, både internt och externt. Vi ser även att du


* Har en gymnasieutbildning
* Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska då det dagliga arbetet kräver det
* Har erfarenhet av att jobba i affärssystem sedan tidigare


För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Intellektuell nyfikenhet
- Målmedveten
- Hjälpsam

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2024
  • Ansök senast: 6 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024