OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades 1994. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering inom kontor, ekonomi, lager och industri. Vår storlek ger oss flexibilitet. Vi är inte för stora för de små uppdragen samtidigt som vi har kapacitet även för stora uppdrag. Vi söker nu en medarbetare till kundservice där du kommer arbete som dels returansvarig men även som hantera reservdelar hos en av våra kunder. På kundservice kommer du att ansvara för returhanteringen vilket innebär telefon och mailkontakt med kunder och återförsäljare. Du kommer även att fungera som stöd till säljare som hanterar reklamationer gällande felaktiga produkter. I tjänsten ingår även reservdelshantering där du är kontaktperson mellan Serviceverkstäder och Holland tar hand om reklamationer, gör informationssökningar och problemsökning. Läser manualer och reservdelslistor för att hitta problemlösningar. Du som söker är en duktig administratör och har troligtvis butik- och/eller försäljnings vana. Du är ansvarstagande och vill lära dig och utvecklas på jobbet. Arbetet sker tidvis i ett mycket högt tempo så du måste ha en hög stresströskel och kunna hantera krävande kunder. Eftersom företaget är internationellt krävs både flytande svenska och engelska för att klara jobbet. Tillträde sker så snart vi hittat rätt kandidat så intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan snarast!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00