Returansvarig till serviceavdelning

Arbetsbeskrivning

Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro. Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom administration, ekonomi, fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet. Vi söker nu en medarbetare till serviceavdelningen hos en av våra kunder för anställning. På serviceavdelningen kommer du att ansvara för returhanteringen vilket innebär telefon och mailkontakt med kunder och återförsäljare. Du kommer även att fungera som stöd till säljare som hanterar reklamationer gällande felaktiga produkter. Du som söker är en duktig administratör och har troligtvis butik- och/eller försäljnings vana. Erfarenhet från serviceavdelning/kundservice med liknande uppgifter är mycket meriterande. Arbetet sker tidvis i ett mycket högt tempo så du måste ha en hög stresströskel och kunna hantera krävande kunder. Du är ansvarstagande och vill lära dig och utvecklas på jobbet. Eftersom företaget är internationellt krävs både flytande svenska och engelska för att klara jobbet. Tillträde sker så snart vi hittat rätt kandidat så intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan snarast!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 3 maj 2007
  • Ansök senast: 18 maj 2007

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010