OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro. Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom administration, ekonomi, fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet. Vi söker nu en medarbetare till serviceavdelningen hos en av våra kunder för anställning. På serviceavdelningen kommer du att ansvara för returhanteringen vilket innebär telefon och mailkontakt med kunder och återförsäljare. Du kommer även att fungera som stöd till säljare som hanterar reklamationer gällande felaktiga produkter. Du som söker är en duktig administratör och har troligtvis butik- och/eller försäljnings vana. Erfarenhet från serviceavdelning/kundservice med liknande uppgifter är mycket meriterande. Arbetet sker tidvis i ett mycket högt tempo så du måste ha en hög stresströskel och kunna hantera krävande kunder. Du är ansvarstagande och vill lära dig och utvecklas på jobbet. Eftersom företaget är internationellt krävs både flytande svenska och engelska för att klara jobbet. Tillträde sker så snart vi hittat rätt kandidat så intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan snarast!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00