Returmedarbetare med IT-vana

Arbetsbeskrivning

Jollyroom.se erbjuder Nordens största utbud inom barn- och babyprodukter. Vi har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Grundarna bakom Jollyroom har 17 års erfarenhet inom näthandel, tidigare har vi bland annat byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 5,5 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011. Jollyroom etablerades år 2010 och i dag finns vi i Norge, Sverige och Danmark. Jollyroom har ett lager på 11300 kvm och vi servar fler än 200 000 registrerade kunder.

Jollyroom är ett företag med stora ambitioner och högt satta mål. Hos oss är det högt till tak och vår expansion innebär att det ofta skapas möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster samt ta kliv på karriärstegen. Vi vill vara arbetsplatsen som stimulerar och hjälper våra medarbetare att lyckas och utvecklas i sina roller.

En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utmana branschen tillsammans med oss.

Ansvar och arbetsuppgifter:

Vi söker en driven och engagerad returmedarbetare som har mycket god grundförståelse för affärssystem och mycket god datavana. Tillsammans med returteamet hanterar du alla returer och reklamationer på Jollyroom, har kund- och leverantörskontakt samt utvecklar avdelningens rutiner och samspel inom bolaget. Arbetsuppgifter:

- Hantera returer och reklamationer
- Leverantörs- och kundkontakt
- IT-relaterade effektiviseringsprojekt inom avdelningen (SAP)

Krav på erfarenhet och person:

Vi söker dig som har arbetat med returflöden inom liknande handelsbolag, gärna inom näthandel. Du har mycket god IT vana och erfarenhet av att deltaga i IT-relaterade projekt inom retur eller logistik. Det är meriterande om du har arbetat med SAP.

Som person är du analytisk, serviceinriktad, driven, engagerad och strukturerad. Du har ett skarpt öga för detaljer, men även förmågan att se helheten i ditt arbete. Du sporras av stort eget ansvar, högt satta mål och trivs i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt. I Jollyroom tempot och engagemanget mycket högt, varav det är viktigt att du har hög energinivå, är arbetssugen och klarar av utmanande uppgifter.

Upplägg och ansökan:

- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
- Placering: Hisings Kärra
- Ansök genom att maila CV och personligt brev till jobb@jollyroom.se
- Kontakt: Personalansvarig Terese Fernbring via jobb@jollyroom.se Vi har dessvärre svårt att hinna svara på frågor via telefon utan hänvisar till mail.
- Ange referens på ansökan: Returmedarbetare med IT-vana

Observera att vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Terese Fernbring

Personalansvarig Terese Fernbring

Terese Fernbring

HR assistent Nicole Berger

Nicole Berger

HR Generalist Louise Bichler

HR Nicole Berger

Personalchef Terese Fernbring

HR Chef Terese Fernbring

Personalchef Terese Fernbring
0739808240

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JOLLYROOM AB Mölndal
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 28 april 2014

Besöksadress

Argongatan 11
Mölndal

Postadress

Argongatan 11
Mölndal, 43153

Liknande jobb


22 oktober 2024

Order Flow & After Sales Administrator

Order Flow & After Sales Administrator

3 oktober 2024