Returmottagare sökes till Cramo AB i Norrköping!

Returmottagare sökes till Cramo AB i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Är du redo för en spännande utmaning där teknik och teamwork går hand i hand? Då kan detta vara tjänsten för dig! Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Cramo grundades 1953 och är ett av Sveriges största och Europas näst största företag inom uthyrning av maskiner, utrustning och hyresrelaterade tjänster. Tillsammans är Cramo och Boels Rental verksamma i sjutton länder med 90 depåer i Sverige och ca 850 anställda över hela landet. Verksamheten omfattar såväl korttidsuthyrning av enstaka maskiner som totalåtaganden i större projekt, fullserviceåtaganden på flerårsavtal och outsourcinglösningar.

I din roll som returmottagare kommer du att vara ansvarig för företaget returrutiner, vilket innebär att besiktiga inkommande returer och se till att maskinerna är i toppskick till nästa kund. Detta inkluderar även att erbjuda rådgivning vid utlämning, vara behjälplig vid lastning av maskin och supportera ute hos kund vid handhavandefel. Som person behöver du därför vara tekniskt lagd och noggrann. Rollen ställer även krav på god samarbetsförmåga och flexibilitet då du kommer arbeta nära innesäljarna och stötta över telefon vid behov. Teamet består av totalt sex personer, varpå fyra arbetar som innesäljare och två på returavdelningen. Du kommer att erhålla en introduktion på plats av kollegor och utöver detta få delta i kurser om exempelvis elmaskiner.

Uppdraget sträcker sig över 6 månader med goda chanser till överrekrytering.

Du erbjuds
- Att få vara med på en spännande tillväxtresa
- Att kunna utvecklas på ett såväl professionellt som personligt plan inom företaget

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara för returrutiner såsom tvättning, testning och besiktning av maskiner
* Rådge och stötta kunder vid returer, utlämning och handhavandefel
* Samarbeta med innesäljare
* Inköp av reservdelar


VI SÖKER DIG SOM
- Är bekväm bakom ratten och har B-körkort
- Har en teknisk bakgrund och erfarenhet av maskiner
- Är social och gillar att samarbeta
- Är självgående och kan ta initiativ när det behövs

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i verkstad, studerat fordon/el eller har erfarenhet av en liknande roll. Det är även meriterande om du har truckkort och liftkort.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Förändringsbenägen
- Optimistisk
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2024
  • Ansök senast: 30 november 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024