OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du siffror, har ett sinne för ekonomi och är lösningsorienterad? Vill du arbeta i en organisation där det händer mycket? Då ska du definitivt läsa mer!
Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om.
För att ge människor tillgång till alla nya spännande tjänster satsar Telia miljarder på att bygga det digitala samhället, de bygger Framtidens nät. Telia har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer i denna roll ansvara för datainmatningsprocessen, våra konfigurationsinstruktioner och den övergripande datakvaliteten för de data som används för att producera snabba och korrekta fakturor till våra kunder.
Du kommer samarbeta med gränssnittsenheter så som försäljning och leverans, och du kommer att köra datakorrigeringar samt de processändringar som behövs för att säkerställa att vi har rätt data från början av processerna.
Nyckeln till framgången i denna roll är dialogen med våra Excellence Managers för att utveckla rapporter, verktyg och processer, samt dialogen med sälj- och leveransgrupperna, både för att fånga upp information om kommande förändringar och för feedback om processförbättringar som kontinuerligt kommer att förbättra vårt sätt att arbeta.
Din profil
För att lyckas i den här rollen förväntas det att du vågar ifrågasätta när du tycker att något inte stämmer, du bryr dig om Telias kunder och den erfarenhet de har när de gör affärer med dem och att alltid sträva efter att förenkla genom att föreslå förbättringar och nya sätt att arbeta.
Du är:
Uppmärksam på detaljer och analytiskt lagd
En lagspelare
Noggrann, självständig, uthållig och inte rädd för att navigera i system.
Inte rädd för att berätta att du ser potentiella fel, misstag eller förbättringsmöjligheter
Du har:
Excel-kompetens. (Meriterande om du har erfarenhet av SalesForce)
Erfarenhet från en datahantering eller faktureringsadministratörsposition i en bransch med komplexa laddningsmodeller
Utmärkta kunskaper i engelska
Erfarenhet från kravhantering, konfiguration eller systemtestning för system med stora mängder komplexa data (fakturering, ekonomi, handel)
Övrig information
Placeringsort: Solna
Varaktighet: Till och med juni 2023 med stor chans till förlängning
Arbetstid: Heltid, dagtid, mån- fre. Visst övertidsarbete kan förekomma
Rekrytering
Telia har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess.
För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos Telia i Solna.
Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Anders Gustavsson via mejl anders.gustavsson@maxkompetens.se
Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.