OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden AB en Revisionsassistent till vår kund i Göteborg! Om kunden: Ett trivsamt företag som erbjuder tjänster inom revision, redovisning, rådgivning och skattekonsultation till mindre och medelstora företag. Kundens ambition är att ge kunderna god service och att kundsamarbetet ska präglas av hög tillgänglighet och aktivt engagemang. Arbetsuppgifter och omfattning: Arbetsuppgifter: Som revisionsassistent ska du vara behjälplig med att assistera företagets revisorer med löpande uppgifter. Du kommer vara delaktig i flera processer samtidigt och det gäller att du har huvudet på skaft och kan hålla många bollar i luften samtidigt. Omfattning: Heltid/vikariat Skallkrav: 1. Revision - Ha arbetat med revision tidigare, alternativt utbildning i revision. 2. Språk - Goda kunskaper i svenska tal/skrift Meriterande: 1. Hogia - Företaget arbetar huvudsakligen i Hogia. 2. Bokslut - Kan bli aktuellt och därför meriterande. Övrigt: Övrigt: Trevligt placerad arbetsplats i centrala Göteborg. Personliga egenskaper: Som person måste du vara stesstålig samtidigt med skinn på näsa. Det gäller att kunna hantera flera olika uppdrag samtidigt och vara behjälplig på flera håll. Du ska ha en vilja att lära dig mera och inte rädd för att fråga och komma med synpunkter, samtidigt som du ska kunna tåla kritik och utvecklas av det. Arbetstider och anställningsform: Dagtid, kontorstider. Hyra Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Göteborgs Stad Tillträde: 2011-01-17 Urvalsprocessen sker löpande, skicka din ansökan redan idag. Ansökan senast: 2010-11-15 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Hanna Carlsson, personalansvarig.