Revisionsassistent till kund i Helsingborg

Revisionsassistent till kund i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi på Adecco Helsingborg revisorassitenter som vill vara del i en utveckling med kompetens och kunskap som ledord. Drivs du av att utvecklas och tycker det är roligt att bygga förtroendefulla relationer i mötet med kunder och kollegor? För kunds räkning söker vi nu dig som har ett personligt engagemang och vill vara en del utav ett öppet klimat där flexibilitet och nytänkande uppskattas.

Utvecklingen blir vad man vill och själv gör den till!

Om tjänsten

Som revisionsassistent kommer du att arbeta i ett revisionsteam och assistera teamen genom hela revisionsprocessen, från planering till avslut. Dina arbetsuppgifter är kontroll och granskning, avstämningar och dokumentation samt projektadministration. Du sitter på plats i Helsingborg och tjänsten är heltid. 

Vi söker 4-5 revisionsassistenter som har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare, gärna med 2-3 års erafrenhet. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden AB.

I din roll som revisionsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Assistera teamen genom revisionsprocesser
- Kontroller och granskningar
- Övriga administrativa uppgifter beroende på behov

Tjänsten som revisionsassistent är ett konsultuppdrag med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som studerat ekonomi på universitetet/högskolan och som vill ha ett arbete där ditt stora intresse för revision och service kommer till nytta!

För att du ska trivas och utvecklas tror vi att det är viktigt att du vill och kan etablera förtroendefulla och långvariga kontakter. Du är utåtriktad, har lätt för att samarbeta och besitter en god kommunikativ förmåga. Din initiativförmåga och känsla för service samt ditt administrativa sinne är en förutsättning och kommer att uppskattas och göra skillnad.

Andra egenskaper som vi värdesätter är initiativkraft, ledaregenskaper, analytisk förmåga, kreativitet, samt ett affärsmässigt tänkande. 

Ditt driv och din vilja att uppnå resultat kommer att ge dig framgång. Din initiativförmåga samt ditt administrativa sinne är en förutsättning och kommer att uppskattas och göra skillnad.

Viktigt för tjänsten är:

- Att du studerat på högskola/universitet med inriktning mot ekonomi
- Relevant erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Intresse för redovisning och revision
- God datorvana

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Christoffer Sundell via christoffer.sundell@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Revisionsassistent, revisorsassistent, Adecco, revision, heltid, ekonom, helsingborg, Helsingborg, adecco, assistent, avstämning

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 5 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 augusti 2021
  • Ansök senast: 5 september 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


24 september 2024

21 maj 2024

Accountant

Accountant

25 mars 2024