Revisor till Frejs Revisorer

Revisor till Frejs Revisorer

Arbetsbeskrivning

På Frejs jobbar vi tätt tillsammans för att kunna leverera bästa möjliga helhetslösningar till våra kunder. Vi är stora nog att besitta specialkompetenser inom företaget, utan att förlora den personliga relationen med våra kunder. Totalt är vi 65+ frejsare varav drygt 55 sitter på vårt kontor i Göteborg och 11 i Smålandsstenar. Vi är specialiserade på ägarledda verksamheter och våra kunder finns i en mängd olika branscher. Hos oss arbetar du nära kunden redan från start.

I snart 50 år har vi på Frejs kunnat erbjuda erfarenheter från de flesta verksamhetsområden och rörelsegrenar, men vi är inte större än att vi kan prioritera det personliga åtagandet och närheten till kunderna. Detta har över åren visat sig vara ett framgångsrikt sätt att driva vår byrå och har framför allt resulterat i en arbetsplats dit det är meningsfullt och roligt att gå till varje dag.

Besök oss gärna på www.frejs.se

Frejs Revisorer i centrala Göteborg söker nu dig som vill bli del av ett gott gäng där det personliga och genuina genomsyrar verksamheten. Frejs har kompetensen och kapaciteten att vara revisorer och rådgivare åt kunder i alla storlekar, såväl börsbolag som fåmansbolag. Idag är vi drygt 65 anställda Frejsare, varav 55 av dem sitter i Göteborg och 11 i Smålandsstenar. Du erbjuds en bred roll där du får en fin möjlighet till eget ansvar och utveckling.

Kompetens, Kontinuitet, Engagemang, samt Kunden i fokus är Frejs fyra hörnstenar och de beskriver oss och hur vi arbetar. Här är det både utvecklande och roligt att jobba med revision – tack vare fantastiska kunder och medarbetare!

Om tjänsten

På Frejs jobbar vi tätt tillsammans för att kunna leverera bästa möjliga helhetslösningar till våra kunder. Vi arbetar i team som varierar från kund till kund då vi värderar erfarenhetsutbyte högt och detta ska speglas även i vårt arbetssätt. Som revisor arbetar du med allt från revision av intern kontroll och räkenskaper till löpande granskning och rådgivning. Rollen innebär en nära dialog med våra kunder och du utvecklar kunduppdrag och kundrelationen samtidigt som du ger genuin service genom professionell rådgivning och konsultation. Vi tror att du är självgående i din roll och har en vana av att leda och stötta revisionsteam, samtidigt som du är prestigelös och är en teamplayer. För att fortsätta din utvecklingskurva erbjuds du såväl interna som externa utbildningar, och vi är måna om att du och din kompetens får möjlighet att växa hos oss.

Vi vet att våra medarbetare mår som bäst när de känner ett engagemang. På Frejs är vår styrka den familjära stämningen där vi ställer upp för varandra och har nära till skratt. Är det viktigt för dig att känna stolthet över var du jobbar så vågar vi påstå att Frejs är rätta platsen för dig! För att riktigt trivas i rollen som revisor hos oss tror vi också att du gillar kvalitet och service, du är flexibel och uppskattar att nya utmaningar kommer längs vägen.

Vem är du?

Du som söker är lyhörd, har lätt för att kommunicera och har intresset, viljan och förmågan att hjälpa andra och att leverera lösningar. Vi värdesätter att du är noggrann, tar egna initiativ och har lätt för att samarbeta och skapa förtroende men du kan också känna dig trygg i att ställa frågor när det är något du inte har full koll på. Konsultrollen innebär att du behöver ha ett flexibelt förhållningssätt, gillar att arbeta utifrån flera perspektiv och ser möjligheter i förändring. Du har en högskoleexamen inom revision eller redovisning och något eller några års erfarenhet inom branschen. Vidare har du körkort, samt talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska.

När vi anställer nya medarbetare är de personliga egenskaperna viktiga eftersom det är vi kollegor som tillsammans bidrar till den fina balans och gruppdynamik som finns här – och som gör att vi kan fortsätta att vara framgångsrika i det vi gör!

Frejs – När du vill mer

Hur gör jag nu?

I den här rekryteringen samarbetar Frejs Revisorer med MPYA Finance. Vid eventuella frågor kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Elin Linden på telefon 0760-30 31 00 alternativt Elin Antonsson, på telefon 0709-31 87 69. Varmt välkommen med din ansökan via www.mpyafinance.se. Vi kommer att börja hantera inkomna ansökningar först den 3:e jan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mpya Finance
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 april 2022
  • Ansök senast: 8 maj 2022

Liknande jobb


16 december 2024

13 december 2024