OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
Vill du arbeta på en mindre revisionsbyrå med korta beslutsvägar? Hagsgård Revision AB som startades 2011 är den personliga revisionsbyrån med en gedigen erfarenhet inom branschen. Förtroendefulla relationer och kvalitet är några av de värderingar som genomsyrar företaget.
Tjänstebeskrivning
Som vår nya revisorsassistent kommer du att medverka i olika delar av vår revisionsprocess, du kommer att noggrant dokumentera ditt arbete i vårt system samt löpande jobba med att vårda och etablera goda kundrelationer. Arbetstiden är förlagd till dagtid med viss säsongsvariation och möjlighet till flex.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har läst företagsekonomi på Högskolenivå samt innehar de teoretiska kunskaperna och kraven för att bli en auktoriserad revisor. Du bör ha några års erfarenhet av byråarbete och kunskap om revisionsprocesser. Vi ser att du har som målsättning att i framtiden ta steget till att bli auktoriserad revisor.
För att passa i denna roll bör du vara en social utåtriktad lagspelare som har en strävan om att utvecklas i din yrkesroll. Frihet under eget ansvar är något som beskriver vår företagskultur, detta ställer krav på den egna förmågan att kunna planera och strukturera sitt arbete. Goda kunskaper inom Officepaket samt körkort B är ett krav och vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat i Wolters Kluwer.
Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Anders Kristiansen tel 0707-858647 Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2020-06-29 I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642