OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 24 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en RHEL- tekniker till sin IT-avdelning. Du kommer att ingå i en grupp specialister som arbetar med drift av kundens egenutvecklade applikationer. Det dagliga arbetet innebär ofta högt tempo med ärendehantering, att ta emot, utföra, uppdatera och dokumentera ärenden enligt uppsatta rutiner.
Man deltar i driftsättningar med applikationsförvaltningen och vid livscykelhantering av komponenter i plattformen. Exempel på ansvarsområden är drift av applikationer upp till funktion, olika former av felsökning och arbete med certifikat. Andra uppgifter är att delta i olika former av möten och tillsammans med övriga i gruppen komma med förbättringsförslag.
Arbetet ställer stora krav på självständighet. Det dagliga arbetet kan under perioder innebära högt tempo och många samtidiga arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter:
- Utföra service requests i SM9
- Utföra change tasks vid change och release i SM9
- Utföra felsökning vid incidenthantering i samband med driftsättningar
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av praktiskt arbete där man agerat tekniker inom RHEL-plattformen
- God dokumentationsvana
- Svenska i tal och skrift på modersmålsnivå
- Engelska i tal och skrift
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Oracle Enterprise Manager
- Oracle WebLogic Server
- Ansible
- Ärendehantering i SM9
- Oracle Tuxedo
- Apache Tomcat
- JBoss Application Server
- F5
- Squid
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström