OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rikshem växer i hela Sverige, och erbjuder nu dig möjligheten att vara med och växa med ett av Sveriges mest spännande och expansiva fastighetsbolag. Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF och är ett av Sveriges största och mest expansiva privata bostadsbolag. Vi erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på ett flertal orter från norra till södra Sverige. På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Detta bidrar till att vi i undersökningar röstas fram till en av de mest attraktiva arbetsgivarna i fastighetsbranschen.
Arbetsuppgifter
Som förvaltare på Rikshem, på vårt kontor i Östersund, är du resultatansvarig för en fastighetsportfölj. Tjänsten innebär ansvar för driftnetto, dagliga hyresgästkontakter, underhållsplanering, förvaltning, energieffektivisering samt fastighetsutveckling inom fastighetsportföljen. Du arbetar med förhandling och lokalhyresavtal samtidigt som du har en arbetsledande roll för de fastighetstekniker som arbetar med fastigheterna. Du ansvarar för kontakt och samordning gentemot leverantörer och entreprenörer i underhålls- och hyresgästanpassningsprojekt, för detta behövs kunskaper i entreprenadjuridik. Du kommer också arbeta med kvalitetssäkring och utveckling av rutiner. Rikshem arbetar med kontinuerlig vidareutveckling av våra medarbetare.
Vem är du?
Vi söker dig som har:
* YH- eller högskoleutbildning inom till exempel fastighetsförvaltning, byggingenjör, fastighetsekonomi eller har motsvarande arbetslivserfarenhet
* Erfarenhet av arbete som fastighetsförvaltare eller kompetens inom de ansvarsområden som ingår i rollen är meriterande
* B-körkort och tillgång till egen bil
* Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska (tal och skrift)
Som person är du van att ta egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är drivande, har god ekonomisk förståelse och har kunskaper i fastighetsteknik. Vidare har du intresse och förståelse för kundens behov och ett utpräglat sinne för service och affärsmannaskap.
Rikshem strävar efter ökad mångfald och därför söker vi dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.
Tycker du jobbet låter intressant, så är du varmt välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att ladda upp din CV och personliga brev i på experis.se, jobb-id-nr 20106.
OBS! Sök gärna så snart som möjligt då vi kan komma att inleda intervjufasen före ansökningstidens slut. Sista ansökningsdatum är den 4 maj.
För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist på Experis, 070 - 377 20 63 alt via mail:
Kontaktpersoner på detta företaget
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063