OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en utåtriktad, kommunikativ, alert och stockholmskunnig person. Viktigast är Din förmåga att se saker med gästens ögon och förstå vad som är bra service. Vi sätter också stort värde på Din personlighet och Din passion för serviceyrket. Arbetsuppgifter, Ansiktet utåt, den första person gästen möter vid ankomst och den sista gästen ser vid avresa Ta emot och parkera gästbilar Hålla ordning och reda utanför hotellentren Sköta enklare reparationer på hotellrum Bagageservice Supportera receptionen Krav, Körkort (minst två prickfria år) Goda kunskaper inom svenska och engelska. Ytterligare språk är meriterande. Vi värdesätter teknisk kompetens, goda datakunskaper och god förmåga att samarbeta under stundtals stressiga förhållanden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Björn Doherty
Sussi Öström
08-54578907
Food & Beverage Manager Tobias Wikberg
Barchef Tommi Nahkuri
Operativt frukostansvarig Madeleine Mood
Breakfast Supervisor Madeleine Mood
Köksmästare Robin Gesang