Roligt extrajobb inom kundtjänst i Helsingborg!

Arbetsbeskrivning

Är du studerande och söker ett roligt extrajobb för att dryga ut studentkassan? Vill du skaffa dig ovärderlig erfarenhet inom kundservice? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare till vår kund i Helsingborg.

allowfullscreen>

Vad gör du i en kundtjänst?
Som kundtjänstmedarbetare har du en viktig roll i företaget. Du arbetar med direkt kundservice och besvarar frågor gällande såväl priser, produkter, kampanjer som olika erbjudanden.

Tjänsten är en timanställning med omgående start. Du styr själv över hur mycket du arbetar och bokar på egen hand in de arbetspass som passar just dig, men vi ser gärna att du kan arbeta minst tio timmar/veckan och gärna under måndagar där behovet är som störst.

Vem söker vi?
Vi söker dig som brinner för att skapa goda kundrelationer och vill utvecklas i din roll! Som person tror vi att du är utåtriktad, ansvarstagande och trivs i miljöer där det händer mycket. I övrigt ser vi gärna att du:

• Har tidigare arbetslivserfarenhet från servicebranschen.
• Är studerande eller har en annan sysselsättning på minst 50% i minst ett år framöver.
• Har en fullständig gymnasieexamen.
• Talar och skriver på flytande svenska.

Anställningen är en timanställning och enligt vårt kollektivavtal får vi endast anställa dig som redan har en annan sysselsättning på minst 50%. Din sysselsättning kan innebära att du studerar, har ett deltidsjobb på minst 50%, är egen företagare eller elitidrottare. Var därför tydlig i din ansökan att du fyller detta krav annars kommer din ansökan inte behandlas genom denna annons.

Hur söker jag jobbet?
Sök jobbet via ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?
Få svar snabbast genom att maila mig på ida.bengtsson@manpower.se. Du kan även nå mig på telefonnummer 031 61 72 90.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad kan ni erbjuda mig?
• Möjlighet att knyta värdefulla kontakter i två väletablerade företag.
• Ovärderlig erfarenhet från ett arbete inom kundservice och administration.
• En trygg anställning med kollektivavtal enligt unionen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 15 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 50% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 8 april 2016

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024