OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Roligt extrajobb som demopersonal/ marknadsförare
Schysst Käk är en nyetablerat livsmedelsprodukt som är framtagen av Amir Kheirmand som året 2014 vann Sveriges Mästerkock.
De är ett schysst gäng som vill göra saker utöver det vanliga, att jobba med oss kommer både bli roligt och tokigt!
Vi söker dig som letar efter ett varierande och roligt extrajobb där du kommer bli en nyckelperson för vår kund Schysst Käk! De satsar nu på att expandera och en viktig del i det är att marknadsföra sina produkter och väcka intresse – det är här du kommer in i bilden!
Jobbet innebär att du är ute på olika butiker och marknadsför Schysst Käks produkter genom provsmakning och information. Den viktigaste uppgiften är att skapa en nyfikenhet hos konsumenten som i sin tur gör att de vill prova produkten i butiken och förhoppningsvis blir konsumenten så intresserad att varan stoppas i varukorgen.
Vår kund vill utmana gammal traditionell marknadsföring och vill sticka ut jämfört med andra demonstrationer. Tänk festligt fredagsmys med musik och schyssta vibbar!
Vi värderar personliga egenskaper högt, vet du att du är rätt person för rollen men saknar relevant erfarenhet, tveka inte att söka.
Då vi nu söker personer för extraarbete är det i enlighet med vårt kollektivavtal viktigt att du som söker kan uppvisa intyg om att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i form av exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning om minst 50 %. Om du söker arbete på heltid hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos en av våra kunder.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Stockholm
Omfattning: Deltid
Arbetsbeskrivning
Arbetet innebär att du kommer besöka många olika butiker inom ditt område och träffa många olika människor. Arbetet innebär att du är ambassadör för både Randstad och våran kund och därför är det viktigt att kunna ta stort ansvar och arbeta självständigt. Fördelen är att du inte har en chef som övervakar varje steg du tar!
Du kommer själv att förbereda provsmakningen och sköta efterarbete med rapportering till kunden och butiken.
Ett typiskt arbetspass är cirka 5 timmar och vanliga arbetstider är torsdagar/ fredagar kl. 13-18 och lördagar 12-17.
Kvalifikationer
För dig är service och kundkontakt naturligt och något du trivs med, du tycker att det är roligt och givande med kommunikation och du har en förmåga att förmedla ett budskap.
Vidare är du:
- Social, utåtriktad och bra på att hantera människor i olika situationer
- Ansvarsfull och har god struktur- och planeringsförmåga
- Verbal, kreativ och har god presentationsförmåga
- Bra på att ta initiativ
Meriterande är om du har erfarenhet från butiksarbete (dagligvaruhandeln) eller tidigare erfarenhet av service eller försäljning.
Krav
- B-körkort och tillgång till bil
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som konsult är du ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt. Som person har du lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Eget ansvarstagande genomsyrar alltid ditt arbete. Gillar du att göra ett bra jobb och pröva på nya saker? Är du flexibel och driven med stor initiativförmåga? Då finns chansen till många spännande uppdrag hos oss.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Hjalmar Darle, hjalmar.darle@randstad.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström