Roligt kundserviceuppdrag

Roligt kundserviceuppdrag

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på att formulera dig samt vill ge kunder ett fantastiskt bemötande, både muntligt och skriftligt - då är detta kundserviceuppdrag helt rätt för dig!


Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta med ett av våra roliga kunduppdrag där vi tar hand om kundens hela kundservice, både inkommande samtal samt mejl.

Som "ansiktet utåt" för vår kund så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Eftersom en stor del av arbetet handlar om att besvara inkommande mejl så behöver du ha en väldigt god förmåga att uttrycka dig i skrift samt viljan att göra det "lilla extra" i varje kunddialog. Ditt främsta arbetsverktyg är dator vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.


Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarsfull, positiv och flexibel. 


Kvalifikationer

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande (el. pågående gymnasieutbildning)
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken eller kundtjänstarbete


Villkor
Sysselsättning: 100% eller enligt överenskommelse 
Placering och arbetet utförs från vårt kontor i Kalix. 
Start: Enligt överenskommelse men vi ser gärna att du kan börja din utbildning så snart som möjligt. 

Du behöver kunna arbeta i sommar för att vara aktuell för detta uppdrag. 
Vi vill gärna att du även stannar hos oss till hösten så för rätt person finns det goda möjligheter till fortsatt anställning inom företaget. 

Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.

Har du frågor kontakta: 
Linda Johansson, HR-Specialist, 020-69 00 00 eller mailto:linda.m.johansson@kalixtele24.se
Facklig företrädare: Unionen, mailto:unionen@kalixtele24.se 


Då vi avser att tillsätta tjänsterna snarast så sker intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group. Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kalix Tele24, Kalix
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 21 april 2022

Liknande jobb


12 december 2024

11 december 2024