Roll inom kundtjänst och ekonomi till familjärt företag

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du en ansvartagande och driftig person som gillar kundtjänst blandat med varierande uppgifter och ekonomi, då är det här uppdraget för di g. Du tjänstgör på kundens nordiska huvudkontor i Stockholm, norrort.

För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Konsultuppdrag på 6 månader med möjligheter till överrekrytering



Om företaget

Företaget är internationellt och verksamma inom optikbranschen. Det nordiska huviudkontoret har en



Om rollen

I dina arbetsuppgifter som ordermottagare/ekonomiassistent ingår:

Huvudsakliga uppgifter:

Hantering av kundreskontra Månadsrapportering till kunder Kundservice mot den finska och svenska marknaden
Vid behov:

Ordermottagning, orderplock och packning Transportbokning samt administration kring leveranser Följa upp och inventera lagerstatus Hantera returer och utföra kvalitetskontroll Enklare reparationer (ex byte av lins, båge, skruv)


Vi söker dig som är

Erfaren av arbete med kundreskontra. Flytande svenska och engelska i tal och skrift, meriterande med kunskaper i nordiska språk (Danska, Finska, Norska). Serviceorienterad, strukturerad och noggrann. Då arbetsuppgifterna är varierande bör du även vara prestigelös, lagspelare och ansvarstagande för att lyckas i rollen. Du har tidigare erfarenhet av serviceyrken, gärna i en koordinerande och administrativ roll. Då företaget är verksamt inom glas- och glasögonbranschen är det meriterande om du tidigare arbetat i en glasögonbutik eller har en bakgrund inom optik. Vi lägger stor vikt till din personlighet.


Som anställd hos MultiMind får du:

Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.


Låter rollen intressant?

Registrera din ansökan snarast möjligt då urvalet sker löpande. Observera att tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt övverenskommelse
  • 100% -
  • Publicerat: 14 februari 2017

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

28 december 2024

Kundtjänst och Logistik

28 december 2024

28 december 2024