OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en nyckelspelare inom online-shoppingens sista beslutsmoment? Älskar du att utvecklas och ha kul på jobbet? Då är det här din chans att bli en del av detta dynamiska team på si Stockholmskontoret!
Bolaget är en innovativ kraft inom digitala tjänster och Nordens största oberoende informations- och jämförelsetjänst. Deras starka närvaro och trovärdighet bygger på objektivitet och bredd. Med över 250 engagerade medarbetare ovägleder de konsumenter till smart onlineshopping på sju marknader och fortsätter att expandera.
Rollen som Account Manager:
Här spelar du en nyckelroll i det sista steget av kundresan, precis innan köp. I denna spännande roll arbetar du med våra viktigaste kunder och förväntas inte bara hålla hög aktivitet utan även ge professionell rådgivning om hur de optimalt kan dra nytta av våra tjänster för att maximera sin försäljning. Från prospektering till affärsavslut och långsiktig utveckling av kundens e-handelsaffär, kommer du att vara den som gör skillnaden.
Om dig:
Vi söker dig med erfarenhet av uppsökande försäljning och en passion för att utvecklas vidare. Ditt engagemang och kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska, är dina viktigaste verktyg. Meriterande är kunskaper i ytterligare nordiska språk, men det är inget krav.
Du är ett tight team och söker därför en person som inte bara är kompetent utan också har rätt personlighet. Vi ser gärna att du är en positiv lagspelare, framåt, och har lätt för att knyta nya kontakter. Att vara orädd, ta egna initiativ och trivas i en grupp är också viktiga egenskaper för oss. Men framför allt, vi letar efter en trygg och ödmjuk person med fötterna på jorden.
Vad de erbjuder:
En stimulerande arbetsmiljö med högt i tak och fokus på framåtskridande.
Familjär stämning och öppenhet på kontoret.
Gemensamma luncher och möjligheter för gemensam träning.
En chans att vara en del av en respekterad aktör inom online-shopping.