Room stylist (Housekeeping) Extra vid behov/helg/sommar. Clarion Grand Hote

Room stylist (Housekeeping) Extra vid behov/helg/sommar. Clarion Grand Hote

Arbetsbeskrivning

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!

Room Stylist (Housekeeping) till Clarion Grand Hotel.

Clarion Grand Hotel har ett fantastiskt läge mitt i hjärtat av Helsingborg. Tack vare passionerade medarbetare kommer vi garanterat överträffa gästernas förväntningar. Genom att vara personliga och professionella levererar vi alltid service på högsta nivå. Vi ökar livskvaliteten för både medarbetare och gäster. Och vi har modet att tänka nytt. För vi vet att morgondagen bara är en god natts sömn bort.

Till hotellet söker vi nu ytterligare fler talanger: ”Room Stylist”
För extrapersonal vid behov, Helger och till sommaren

Vågar du anta utmaningen? Vad gör dig till den bästa kandidaten?

Room Stylist (RS) rapporterar till Style Manager.

I tjänsten ingår:

• RS ansvarar för att städningen av tilldelade rum, badrum, allmänytor, förråd, korridorer eller andra tilldelade områden håller en hög kvalité.
• Omgående rapportera fel på både rum och korridorer till arbetsledning.
• Alla i avdelningen förväntas dagligen att arbeta för att nå avdelningens uppsatta mål och vara insatt i dess betydelse. .
• Ansvarig för att hotellets samtliga rum och allmänna ytor hålls rena och underhålls enligt plan, samt att hotellet alltid upplevs som ”stylat” för varje gäst som besöker oss.
• Tjänsten innefattar skiftarbete och helgtjänstgöring.
• Är uppdaterad och kunnig i hotellets brand- och säkerhetsrutiner
• Aktivt delta på avdelningsmöten.
• Att företagets policies efterlevs så som exempelvis klädpolicy
• Att ett gott arbetsklimat råder där alla ställer upp för varandra.
• Att behandla våra gäster och kollegor med respekt
• Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av arbetsledning.

Förutom ovanstående ingår att hjälpa till med den dagliga tvätten. Alltid ha ett trevligt bemötande mot gästen. Alltid se till att ha städvagnen är i perfekt skick, både i korridoren och vid arbetspassets slut. Upprätthålla en god kommunikation med receptionen rörande förändringar på rum.

Tidigare erfarenheter inom Housekeeping på hotell är till fördel.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Ohlsson
+46 42380400, +46 727323373
Anna Eklund
+46 042 380400
Patrik Mineur
+46 42 380400

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clarion Grand Hotel Helsingborg
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Besöksadress

Stortorget 8-12
None

Postadress

Box 1104
Helsingborg, 25111

Liknande jobb


15 april 2024

Vikariat hotellstäd

10 april 2024

HOUSEKEEPING - LOKALVÅRDARE

9 april 2024