Rrekryteringsträffen-BACKOFFICE/ADMINISTRATÖR

Arbetsbeskrivning

Arena Personal rekryterar kundservicepersonal på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
ADRESS: Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
DATUM: Torsdagen den 19 augusti
TID: Klockan 13:30

Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.


Kvalificerad administratör backoffice

Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Verksamhetsområden; Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet, Fordon.

Vill du arbeta i ett expansivt företag som ligger i framkant i utvecklingen av tekniktjänster? För kunds räkning söker vi ett antal medarbetare till vår kundföretag. Du kommer framför allt arbeta administrativt, men kan komma att ta samtal och mailsupport mot företagskunder. Vi söker främst dig som har tidigare erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete och gärna stora avtal.

Du kommer att arbeta i ett team där du kommer vara den administrativa säkerheten för ingångna avtal. Du är ansvarig för orderhanteringen men även med tiden helhetsansvar mot kunden. Du kommer att arbeta i nära samarbete med säljarna.

Du kommer att arbeta i ett antal olika datasystem och det är därför viktigt att du kan sätta dig in i olika komplexa problemen och inte är rädd för att ta dig fram.

För att passa för uppdraget är du:

* Driven och vill utvecklas inom företaget
* Flexibel
* Noggrann och ansvarstagande
* Duktig på att felsöka
* En mycket god administratör
* Van att arbeta såväl självständigt som i team
* Gärna tekniskt intresserad
* Serviceinriktad

Utbildning och bakgrund

Du som söker skall ha gymnasieutbildning, dokumenterad erfarenhet från arbete i kundservice och ha en god förståelse för rutiner och processer inom kundservice. Du bör ha en utpräglad vilja till att lära dig nya saker och sätta kunden främst. Du bör ha god skriftlig förmåga. Engelska är en fördel då många termer kan förekomma på engelska. Arbetet hos vår kund innebär arbete i ett expansivt och spännande företag. Uppdragen är till att börja 6 månader men kan leda till anställning för rätt person.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 augusti 2010
  • Ansök senast: 19 augusti 2010

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024