Rubin Medical söker kontorsassistent

Rubin Medical söker kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en administrativ roll på ett medicintekniskt företag med fokus på diabetesvård? EMPLOID söker en kontorsassistent till Rubin Medical som är specialister inom just kärnområdet diabetes.
Om Rubin Medical
Rubin Medical är specialister på diabetes, framför allt typ 1, och arbetar med diabetshjälpmedel i Sverige, Danmark och Norge. Företaget startades 2004 och ingår i den börsnoterade internationella industrikoncernen Indutrade. Rubin Medical är ett familjärt företag präglat av korta beslutsvägar, stor arbetsglädje och en stark ”vi-känsla”.
Produkterna håller alltid världsklass, oavsett om det gäller insulinpumpar, CGM eller långtids-CGM. Förstklassiga produkter är bara ett avstamp för mötet med deras kunder. Rubin Medicals verkliga uppdrag är att bidra till ett bättre liv med en tryggare vardag för såväl användare och anhöriga som för sjukvårdens medarbetare och det är i mötet med människorna som de anser att de verkligen kan göra skillnad. Därför erbjuder de sina kunder det bästa av två världar: det fristående företagets personliga service och trygghet kombinerat med den kvalitet och ständiga utveckling som kännetecknar globala spjutspetsföretag. De kombinerar ett djupt tekniskt och medicinskt kunnande med ett stort engagemang.
Arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent erbjuds du en bred och varierad roll där din huvudsakliga uppgift är att avlasta och supportera Rubin Medicals HR/VD-assistent med administration och kontorsarbete. Du kommer ha en bas av löpande arbetsuppgifter men kommer även bli tilldelad arbetsuppgifter på daglig basis. Utöver detta kommer du att medverka i den digitala utvecklingen med målsättning att effektivisera administrationsdelen inom valda processer. Rollen innefattar arbetsuppgifter såsom:
- Samordna och koordinera möten, förbereda lokal och mötesrum samt föra anteckningar och sammanställa dessa
- Administrera arbetet kring Rubin Medicals kontor, vilket innefattar allt från att ha kontakt med fastighetsskötare och städbolag till att hålla i ordning i köket
- Fungera som stöd i HR-relaterade arbetsuppgifter såsom semesterplanering, utbildning- och introduktionsplaner samt utveckling av personalhandbok
- Vara delaktig i diverse projekt gällande miljö och hållbarhet
Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du blir anställd av oss på EMPLOID och arbetar som uthyrd konsult på Rubin Medicals.
Din profil
Tjänsten som kontorsassistent hos Rubin Medical kräver att du är prestigelös då du kommer genomföra arbetsuppgifter av varierande karaktär och svårighetsgrad. Det är högt i tak och du behöver ta stort ägandeskap över ditt arbete och din egen utveckling. Du är lyhörd, flexibel och hjälpsam och brinner för kundnöjdhet. Dessutom har du lätt för att strukturera upp ditt dagliga arbete för att vara självständig samtidigt som du är en hjälpande hand för dina kollegor.
De kompetenser som efterfrågas är:
- Goda kunskaper i Office 365
- God förmåga att kommunicera på svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
- Administration- och kontorsvana
- Har du kunskaper och/eller erfarenhet av kvalitet- och miljöledningssystem är det meriterande
- Har du dessutom ett intresse eller någon form av erfarenhet inom diabetes ser vi det som ett plus i kanten
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, konsultuppdrag
Arbetstider: mån-fre 8-16.30, 30 min lunch
Plats: Malmö, Limhamn


Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila info@emploid.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!


Sökord: kontorsassistent, assistent, administration, service, medicinteknik, Malmö, Lund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EMPLOID
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2020
  • Ansök senast: 4 november 2020

Postadress

Jungmansgatan 12
MALMÖ, 21111

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024