OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en strukturerad och social supporttekniker med erfarenhet av SCCM.
ARBETSBESKRIVNING
Du kommer att arbeta på plats hos kund med supportärenden av varierad karaktär.
För att upprätthålla den befintliga verksamheten och behålla samma höga kvalitet i arbetet behöver gruppen utökas med ytterligare tekniker som är van att arbeta med fjärrstyrning av klienter och har erfarenhet av ärendehanteringssystem.
KOMPETENS
Kunskaper i Active Directory.
Kunskaper i fjärrstyrning av klienter via SCCM.
Helpdeskvana som innefattar telefonarbete och arbete i ärendehanteringssystem.
God social förmåga.
Förmåga att arbeta enskilt samt i team.
Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Vi önskar att du är strukturerad och noggrann och trivs i en roll där du hjälper andra människor. Du har lätt att komma överrens med arbetskamrater och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du känner ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmåga att ta egna initiativ.
ATRIVO
Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.
Som anställd hos Atrivo finns det stora möjligheter till utveckling. Vi arbetar med stora välkända företag och erbjuder löpande utbildning. Du blir en del av ett kompetent företag med goda framtidsutsikter.
Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du ska vara.