Ryska Posten söker erfarna administratörer till finansvärlden

Arbetsbeskrivning

Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en administratör som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en erfaren administratör till vår kund som är en av de ledande bankerna i Norden. Vi söker dig som har minst 2-års erfarenhet från att ha arbetat som administratör eller har likvärdig erfarenhet. Som person är du serviceinriktad, noggrann, mogen och har ett sinne för detaljer. I rollen som administratör kommer du att arbeta med att svara på frågor via mail och telefon samt administrativa uppgifter såsom att hantera kundärenden, registrera kunder och orderläggning. Du kommer att arbeta i moderna lokaler i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag. Detta är en direktrekrytering så efter rekryteringsprocessen är klar kommer du bli anställd direkt av vår kund.

Arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.


Du kommer till exempel att:


- Svara på frågor via telefon och mejl.
- Orderläggning, ärendehantering och systemhantering.

VI SÖKER DIG SOM

- Har minst 2-års erfarenhet att ha arbetat som administratör

- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande.

- Det är mediterande om du har erfarenhet av ekonomi eller finans.

Som person är du serviceinriktad, strukturerad och organiserad. Du är prestigelös, proaktiv och en teamplayer med en vilja att möjliggöra för andra människor.

ÖVRIG INFORMATION:

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se (mailto:rekrytering@rpbemanning.se)

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 16 februari 2018

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024