OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Vi söker nu kandidater till en nystartad back-up pool hos företag i Stockholm city.
ARBETSUPPGIFTERNA.
I den aktuella rollen ansvarar du för att besökare, kunder och kollegor får bästa möjliga bemötande i kunds lokaler och växel. Du hanterar alla inkommande samtal, tar emot besök och eventuella leveranser. Som receptionist har du också ansvar för hålla dig uppdaterad kring företagets event och föreställningar, allt för att kunna serva dina medarbetare på bästa sätt.
Du kommer att arbeta 1-2 dagar i veckan, arbetstiderna är förlagda på såväl vardagar som kväll och helg.
VEM SÖKER VI?
Du som person har en servicekänsla utöver det vanliga och är trygg, stabil samt besitter stor mognad.
Vi ser gärna att du är kreativ och flexibel för att passa in rollen. Du är kommunikativt begåvad och kan lätt anpassa dig i en sammansvetsad grupp samtidigt som du inte är rädd för att ta egna initiativ. Tjänsten innebär oregelbundna tider och du blir ofta inbokad med kort varsel.
Poolen kommer att starta omgående och intervjuer hållas f.o.m v.17. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Eriksson
Rakel Lilja
Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01