OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Jag har en cp-skada, så du som assistent ska bara omhändertagande, lugn och harmonisk. Jag önskar också att du är flexibel för mamma ska få en liten bebis så jag kommer att behöva dig rätt mycket från och med slutet på september. Jag vill gärna komma ut på promenader och andra aktiviteter. Anledningen att jag önskar att du är rysktalande är för att jag själv är född i Ryssland och mina föräldrar pratar ryska med mig, jag har själv inget tal men förstår vad du säger. Det kan vara ganska mycket rutiner kring mig, och det blir lättast om mamma och pappa kan förklara på ryska.
Hoppas att vi ses, kontakta min kundansvaring på Särnmark om du vill börja jobba hos mig.
Hennes uppgifter står nedan.
I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd.
Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74