OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sabis AB söker en medarbetare på heltid som IT support Affärside: Sabis är det välskötta familjeföretaget med passion för mat. Med de mest engagerade medarbetarna servar vi kvalitetsmedvetna kunder med matupplevelser för såväl vardag som fest. Vår vision är att vara Sveriges bästa serviceföretag inom matupplevelser. Våra 630 medarbetare i våra 8 matbutiker, 22 restauranger och på vårt huvudkontor är nu på jakt efter en IT support som kan hjälpa dem att förbättra vårt kunderbjudande och nå vår vision. Arbetsuppgifter -Självständigt sköta den dagliga supporten gentemot butiker, restauranger och kontoret. -Installation av programvara, nya datorer och lagad utrustning -Förebyggande åtgärder, så som uppdateringar, planering, möten osv -Rapporterar till IT chefen Komptens Det är ett krav att Du har en generell IT kunskap inom data, nätverk, system och telefoni samt att du har mycket god kunskap i Windows 2000/XP/2007. Utöver dessa krav är det mycket meriterande om Du kan Officeprogrammen (från 2002/XP - 2010) , har kunskap om servermiljö tex Exchange. Då det mesta av arbetet sker ute på våra enheter är branschkännedom om butik/restaurang mycket användbart. Arbete utförs emellanåt på tidiga morgnar och sena kvällar, då våra enheter är stängda. Egenskaper Då vi är ett utpräglat serviceföretag brinner du för att ge service och överträffa förväntningar. Du är en företagsam problemlösare med logiskt, systemtänkande och hög stresströskel. Du har mer än 2 års erfarenhet från liknande tjänst. Högskoleutbildning meriterande. Lön enligt överenskommelse, ej övertid men extra semestervecka. Körkort ett absolut krav, tillgång till egen bil en fördel. Tillträde omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hotellchef Patrick Högberg
Hotellchef Patrik Högberg
073-373 01 99
Hotellchef Hanna Åkerström
070-589 55 25