Säkerhetsadministratör

Säkerhetsadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete från en myndighet med fördel kopplat till säkerhet.Som administratör kommer du att genomföra administrativa uppgifter kopplat till vissa ärenden inklusive diarieföring, enklare handläggning av ärenden, inventera och registrera säkerhetsskyddsklassificerade handlingar samt bistå i övriga arbete med att utveckla processer, rutiner och arbetssätt
För rollen och uppdraget krävs följande:

- Gymnasieexamen
- Minst tre års erfarenhet av relevant administrativt arbete gärna på myndighet
- Minst 1 års erfarenhet av att hantera uppgifter som omfattas av sekretess
- Arbetat med att att hantera digitala system och exempelvis office-paketet i minst 3 år
- God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.

Meriterande

- Erfarenhet från arbete med säkerhetsskyddsskyddsklassificerade uppgifter

- Relevant pågående eller avslutad utbildning, akademisk examen från högskola/universitet eller yrkeshögskoleutbildning

- Erfarenhet av arbete med diarieföring, arkiv eller registratur

Du kommer ha kontakter med externa verksamhetsutövare om underlag och handlingar därav behöver du vara social och ha lätt att kommunicera med olika typer av människor.
Uppdraget är på ett år med möjlighet till förlängning, heltid, start efter godkänt säkerhetskontroll.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2022
  • Ansök senast: 5 maj 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024