Säkerhetsadministratör till energisektorn, Stockholm

Säkerhetsadministratör till energisektorn, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Uppdragsstart: Enl. ök.
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning
Som administratör kommer du att genomföra administrativa uppgifter kopplat till arbete med tillsyn inom säkerhetsskydd. I viss utsträckning kommer du också att arbeta mot andra enheter på avdelningen Säkerhet och beredskap.

Arbetsuppgifter:

- Ansvara för administration och posthantering kopplat till vissa ärenden inklusive diarieföring.
- Viss enklare handläggning av ärenden.
- I viss utsträckning ansvara för att inventera och registrera säkerhetsskyddsklassificerade handlingar.
- Ha vissa kontakter med externa verksamhetsutövare om underlag och handlingar.
- I övrigt bistå i funktionens övriga arbete med att utveckla processer, rutiner och arbetssätt.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Gymnasieexamen.
- Minst tre års erfarenhet av relevant administrativt arbete gärna på myndighet
- Minst 1 års erfarenhet av att hantera uppgifter som omfattas av sekretess
- Arbetat med att att hantera digitala system och exempelvis office-paketet i minst 3 år
- God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet från arbete med säkerhetsskyddsskyddsklassificerade uppgifter
- Relevant pågående eller avslutad utbildning, akademisk examen från högskola/universitet eller yrkeshögskoleutbildning
- Erfarenhet av arbete med diarieföring, arkiv eller registratur


Annat

Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.

- God förmåga att skapa struktur och är noggrann.
- God samarbetsförmåga och initiativförmåga


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2022
  • Ansök senast: 4 maj 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024