OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Systemet befinner sig i utvecklingsfasen och håller på att ta fram en nationell standard för hur det offentliga lämnar ärendeåterkoppling till enskilda genom s.k. kundhändelser.
Standarden består av såväl teknisk som verksamhetsmässig standardisering som primärt kommer till uttryck i dokumentation. Arbetet sker transparent och tillsammans med de myndigheter, kommuner och privata aktörer som standarden vänder sig till.
Systemet är i behov av att ta fram en ny säkerhetslösning där flera offentliga aktörer (myndigheter, regioner och kommuner) ska samverka för att leverera ärendeåterkoppling på ett säkert och tryggt sätt. Arbetet består i att driva och koordinera säkerhetsarbetet och i samband med det samverka med många offentliga aktörer.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Du ska ha minst ha 4 års erfarenhet som it-säkerhetsarkitekt.
- Du ska ha en god förståelse för moderna säkerhetslösningar.
- Du ska kunna leda ditt eget arbete och driva arbetet tillsammans med andra.
- Du ska ha erfarenhet av att ta fram och beskriva säkerhetslösningar.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet av att verka i gränslandet mellan verksamhet och teknik.
- Erfarenhet av att arbeta i sammanhang där många organisationer är representerade.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Lagspelare
- Tålmodig
- Flexibel
- Har ett eget driv
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström