Säkerhetshandläggare till Bankomat AB

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Bankomat AB är ledande inom kontanthantering i Sverige och våra automater finns på över 500 orter i hela landet. Bankomat AB har ensamrätt till varumärket Bankomat® och ägs av Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, SEB och Swedbank med Sparbankerna.

I Bankomats automater erbjuder vi främst uttag av kontanter men även insättning, uttag av utländsk valuta, kontoutdrag, överföringar samt ändring av PIN. Allt beroende på vilka tjänster kortutgivaren valt att erbjuda sina kunder. Trygghet, effektivitet och nytänkande är viktigt för oss på Bankomat. Vi är säkerhetscertifierade (PCI DSS) och våra automater är anpassade för personer med olika funktionsvariationer. Bankomat är ett betalningsinstitut och står under direkt tillsyn av Finansinspektionen och har tillstånd att tillhandahålla betaltjänster. Läs mer om oss på www.bankomat.se (Bankomat%20AB)

Om rollen

Vi genomför nu ett projekt som går ut på att ta hem och driva den värdeverksamhet som idag bedrivs som en outsourcad verksamhet. I rollen som säkerhetshandläggare kommer du att tillhöra ett team på tre personer. Du kommer att arbeta med administrativt stöd och handläggning och kommer att få utföra olika arbetsuppgifter kopplade till avdelningens uppdrag såsom exempelvis mötesadministration, kontera fakturor samt dokumentation av olika slag. Övriga arbetsuppgifter som kan tillkomma rör beställningar av information, arbete kring rapporter men även ärendehantering och kontakt med leverantörer.

Exempel på arbetsuppgifter

- Hantera ärenden och vara kontakt med leverantörer.

- Uppdatera olika former av register.

- Hantera beställningar av journalutdrag och filmbeställningar.

- Vara ett administrativt stöd på avdelningen.

Om dig

Nu söker vi dig som är noggrann och har en hög medvetenhet om säkerhet. Du har en stark förmåga att läsa och skriva på en professionell nivå, inklusive förmågan att anpassa din skrivna kommunikation efter mottagaren. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och visar flexibilitet när det behövs. Med din lösningsorientering och drivkraft tar du initiativ för att hitta effektiva lösningar. Vidare är du självgående och tar egna initiativ för att driva processer framåt. Din positiva inställning smittar av sig på andra och du bidrar till en trivsam arbetsmiljö. Du är entusiastisk över att lära dig nya saker och tar gärna till dig ny kunskap. Dessutom, med din fallenhet för administration och strukturering, trivs du med att organisera arbetsuppgifter på ett systematiskt sätt.

Kvalifikationer

- Erfarenhet av administrativa uppgifter.

- Gymnasial utbildning

- Flytande svenska i tal och skrift

- God systemvana

Det är meriterande om du tidigare arbetat i liknande bransch inom säkerhet eller med ekonomirelaterade arbetsuppgifter.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag med 38,5 timmars arbetsvecka. Du har möjlighet att arbeta hemifrån ca 1-2 gånger i veckan när du är trygg i rollen. Bankomat har sina fina lokaler på Holländargatan i centrala Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående fram till 31 december 2023 med chans till förlängning. För detta uppdrag behöver vi genomföra bakgrundskontroller innan kontraktsskrivning.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2023
  • Ansök senast: 12 november 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Extrajobb på Kundservice

Extrajobb på Kundservice

22 november 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

22 november 2024

22 november 2024