Säkerhetssamordnare som är strukturerad och noggrann, Stockholm

Säkerhetssamordnare som är strukturerad och noggrann, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

- Ort: Stockholm
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast. Vi hanterar ansökningarna löpande


Uppdragsbeskrivning

Uppdraget är att stötta avdelningschefen, tillika säkerhetschefen hos Kunden, i det dagliga arbetet med att styra, leda och utveckla avdelningen för Säkerhet och beredskap.

Till uppgifterna hör bl.a. att

- ge stöd i utveckling och uppföljning av Kundens ledningssystem för säkerhet,
- utforma och utveckla rutiner för beredning av ärenden inom avdelningens ansvarsområde,
- bidra i avdelningens fortsatta utvecklingsarbete avseende uppdrag, processer och samverkansformer,
- stötta avdelningschef och enhetschefer i planering och uppföljning kopplat till avdelningens verksamhet,
- förbereda och dokumentera avdelningens ledningsgruppsmöten,
- stötta avdelningschefen i planering och genomförande av avdelningsmöten, avdelningskonferenser och andra möten samt
- vid behov skriva underlag om sakfrågor kopplat till säkerhet och beredskap.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Högskole/universitetsutbildning inom ett relevant område (som säkerhet, krisberedskap, organisationsutveckling, statsvetenskap) alternativt utbildning eller arbetslivserfarenhet som beställaren bedömer som motsvarande.
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet från motsvarande arbetsuppgifter, exempelvis som säkerhetssamordnare eller verksamhetssamordnare.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Minst 4 års arbetslivserfarenhet från motsvarande arbetsuppgifter
- Minst 2 års erfarenhet från kvalificerat arbete med säkerhetsskydd, krisberedskap, kontinuitetsplanering, elberedskap, eller informationssäkerhet


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juli 2021
  • Ansök senast: 30 juli 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Senior Credit Risk Analyst

Senior Credit Risk Analyst

7 november 2024

Senior Operational Risk Manager

Senior Operational Risk Manager

21 oktober 2024