OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som idag arbetar som säkerhetstekniker med elektroniska produkter och letar efter nya utmaningar. Du har erfarenhet av att driftsätta och sköta service av inbrottslarm, brandlarm och passersystem ute hos kund.
Du kommer att arbeta självständigt men även vara en del av företagets team i Örebro. För att trivas i rollen behöver du tycka om att ge service, gilla nöjda kunder och vara en social person.
Du har minst tre års erfarenhet av att jobba självständigt med motsvarande arbetsuppgifter och ansvar. Om du uppskattar bra anställningsvillkor, att det finns karriär- och utvecklingsmöjligheter, om du gillar att ha bra kollegor och att ha en omväxlande arbetsdag så kommer du att trivas här! Som anställd får du kontinuerligt nödvändig utbildning i de produkter och fabrikat som arbetsgivaren arbetar med.
Företaget har som målsättning att vara branschens främsta arbetsgivare. Du kan få ta del av vinstdelning, personlig servicebil och friskvårdsbidrag. För företaget är det viktigt att du trivs och vi arbetar för en hög teamkänsla. Kollektivavtal finns.
Ansvarsområden
Du ingår i ett team om åtta tekniker. Ditt ansvar är att självständigt besöka företagets kunder och i ditt arbete som säkerhetstekniker driftsätta och underhålla produkterna i företagets sortiment. Du behöver ha tidigare erfarenhet av service på motsvarande produkter på marknaden. Arbetsdagen är varierad, du får arbeta ute hos många olika kunder och i dialog med din arbetsledare kommer du att jobba med olika typer av serviceärenden.
• Du bidrar till teamets samarbete, är social och har en hög känsla för service
• Du förväntas bland annat kunna föreslå förbättringar för att minska risken för avvikelser och att identifiera kundens behov av eventuell merförsäljning
• Du är en person som har förmåga att tänka utanför boxen och som gillar problemlösning
Arbetstider
Heltid
Kvalifikationer
Du har gått en teknisk gymnasieutbildning eller motsvarade KY-utbildning inom elektronik och har tidigare arbetat med motsvarande arbetsuppgifter. Du har både praktisk och teoretisk kompetens inom elektronik.
Du har minst tre års tidigare erfarenhet av att jobba självständigt med motsvarande produktsortiment.
Möjlighet till förmånsbil finns.
Tjänsten kräver körkort B och svenskt medborgarskap då dina uppdrag kan vara säkerhetsklassade. Beredskap kommer att ingå i tjänsten och du kommer att få möjlighet att då och då arbeta på annat kontor i region mitt.
Vi kommer att göra en bakgrundskontroll innan anställning.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Erfarenhet
Minst tre års erfarenhet krävs.
Ansökan
2021-02-04 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt hos vår kund innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Observera att detta är en rekrytering för kunds räkning.
För information: vill du veta mer om tjänsten kontaktar du rekryteringskonsult Gabrielle Peteri, på 0733 434141 eller via mail gabrielle.peteri@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044