OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 20-100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en Sakkunnig inom teknikområdet till ett infrastrukturprojekt.
I din roll ska du stödja delutredningarna lokalisering och genomförandeplanering gällande utformning av installationer för tunnlar under mark. Du kommer att rapportera till delutredningsledare genomförandeplanering.
Arbetsuppgifterna:
- Granskning och värdering av befintliga styrande och stödjande dokument avseende utformning av installationer.
- Ta fram kravbild för installationer.
- Samordna delutredningarna gällande installation.
- Granskning av delutredningarnas handlingar utifrån ett installationsperspektiv
- Delta i teknikmöten, projektmöten och vid behov myndighetsmöten.
- Kontinuerligt utvärdera kravbilden ur ett ekonomiskt perspektiv.
- Upprätta informations- och beslutsunderlag i form av utredningar och presentationer.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Teknisk gymnasieutbildning inom el, automationsteknik eller styr & reglerteknik.
- Minst 5 års erfarenhet av att ha arbetet i beställarroll för kravställning av installationer under mark.
- Minst 10 års erfarenhet som beställare, konsult- eller entreprenör med installationer i tunnlar och stationer under mark för spårbunden trafik.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Teknisk högskoleutbildning inom el, automationsteknik eller styr & reglerteknik
- Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat i tidiga skeden med kravställning av installationer för stationer under mark
- Minst 1 års erfarenhet av att ha arbetat med driftsättning av stationer under mark.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström