OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!
Vi söker nu en medarbetare till nedanstående kund.
UNITY är ett helt nytt livsstilskoncept som samlar: bo, arbeta, studera och vara social – allt under ett tak. Här finns väldesignade studiolägenheter och miljöer som gym, co-working spaces, barceception, social spaces och mycket mer. UNITY är inte heller den klassiska hyreslägenheten. UNITY är inte heller det exklusiva hotellet. Men ett koncept mitt emellan de två.
Tjänsten innebär att genom servicekänsla, hjälpsamhet, professionalism, kommunikation och yrkeskunnade sörja för att alla medarbetare och gäster som vistas hos vår kund Unity Malmö får den bästa upplevelsen.
Du har en mycket bred funktion som inkluderar att hjälpa UNITYs gäster i uWork (co-working space), försäljningskoordinering,
internförsäljning samt att bygga och vårda UNITYs Community. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, skapa möjligheter för människor att träffas och motivera att vara med och bygga gemenskapen.
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande tex. event som förekommer på kväll eller helg.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:
• Idégenerering, planering och genomförande av evenemang och aktiviteter
• Kontakta intresserade användare av Unity-gemenskapen
• Skapa nätverk
• Försäljning av medlemskap och aktiv merförsäljning till nuvarande gäster
• Leverera service av hög standard som överträffar gästernas behov och förväntningar
• Rapportera, reflektera och analysera i veckomöten med Sodexos Drift Manager och Unitys Operation manager
• Lättare fakturering
Kvalifikationer/Krav:
• Uttrycka dig väl i svenska och engelska i tal och skrift
• Vana att arbeta i olika typer att bokningssystem
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Körkort B
Personliga egenskaper:
• Du ska vara social och trivas med att vara en knutpunkt för våra gäster
• Du ska ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten
• Du ska känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand och ständigt vilja göra varje dag bättre för våra kunder och gäster
• Du ska vara strukturerad och planerande
• Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens och gästers behov
• Du ska vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål
• Du delar våra värderingar
Anställningsform och arbetstider:
Heltid 100% arbetstider, dagtid, kväll och helg enligt schema. (förändringar i schema utifrån event)
Lön enligt överenskommelse
Har du frågor kontakta Fredric Karlsson, fredric.karlsson@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 2023-02-20
Ansökan kan endast göras via vår hemsida
Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 53 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 422 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,