OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Telavox växer säljorganisationen så det knakar och vi har idag säljkontor i Sverige, Norge, Danmark, Finland och England. I takt med vår globala expansion växer spridningen på säljledningen och inte minst alla olika språk gör det utmanande att hålla ihop gänget strukturellt och socialt. Med detta i åtanke längtar vi efter att utöka teamet i Stockholm med en Sales Administrator.
Säljkåren är redan engagerad och framgångsrik, men vi tror att vi kan ha ännu roligare och nå ännu större framgång genom att ha ett bättre stöd centralt och att organisera information lättillgängligt för alla säljare och säljchefer. För att lyckas med den utmaningen söker vi nu en spindeln i nätet som älskar att bocka av uppgifter och ha ordning och reda.
Om jobbet
Som Sales Administrator är du otroligt efterlängtad och du blir även vår klippa på intern Social Media inom Sales. Du kommer vara en del av säljledningen och rapportera direkt till Sales Operation Manager.
Du kommer i tjänsten att:
- Uppdatera och administrera vårt Sales intranet.
- Ge fantastisk support via telefon, mail och chat åt våra säljare och säljchefer
- Löpande administration av ex tjänstebilar, policies
- Skapa presentationsmaterial, videonyheter eller författa innehållsrika nyhetsbrev
- Organisera konferenser, säljtävlingar och andra roliga events.
Om dig
Att arbeta backoffice tycker du är skoj och i kombination med din obotliga förkärlek till struktur och administration så är du positiv och idérik. Vi är visionära och går inte alltid ner på detaljnivå när vi ger dig en uppgift, det är okej för du är initiativrik och fyller själv i tomrummen. Du är en grym i både tal och skrift oavsett om det är engelska eller svenska. Du är social, nyfiken och kunskapssökande då det underlättar när man jobbar med snackiga säljare och en målstyrande chef.
Du är i början av din karriär men du har god datorvana och kan Office / Google Suites. Meriterande är om du kan och om du har B-körkort.
Om oss
Telavox mission är att utmana, utveckla och ha roligt - det bör vara anledningarna till att du vill gå till jobbet på morgonen. Vår kultur är pragmatisk, prestigelös och vi älskar feedback för att utvecklas. Vi satsar mycket tid, pengar och engagemang på de vi väljer att anställa, vilket också gör att vi förväntar oss mycket tillbaka. Vår filosofi är att det ska vara roligt att arbeta hos oss!
Vi är taggade på att träffa dig och urval sker löpande så se till att skicka in din ansökan så fort som möjligt! Tillträde enligt överenskommelse.
Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta - Sales Operation Manager, Monica Bäckman på monica.backman@telavox.com
Nyckelord: Administratör, Koordinator, Assistent, Sales support, Sales assistant, Sales coordinator, Social Media
Kontaktpersoner på detta företaget
Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson
Henrik Lindau
Jenny Persson
Moniq Tahiraj
Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren
Hanna Lindkvist