OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter:
Som Sales Administrator arbetar du med orderhantering, fakturering, uppföljning, samtal med återförsäljare.I ditt dagliga arbete har du ofta kontakt med återförsäljare och levererar alltid utmärkt service. Du arbetar i en internationell miljö och behöver kunna engelska flytande. Arbetsplatsen präglas av god samverkan, kundfokusering och engagemang.
Din erfarenhet:
För att lyckas i rollen tror vi att du har ett par års erfarenhet av administration inom försäljning och/eller ekonomi. Arbetet förutsätter att du besitter servicekänsla och fullföljer dina åtaganden genom ett strukturerat arbetssätt. Du har förmågan att fatta egna beslut och trivs med att hitta lösningar i dina dagliga utmaningar. Kan du eller har jobbat med SAP tidigare så är det starkt meriterande.
Du ser det som en självklarhet att arbeta med ett högt kundfokus och att bidra till teamets framgång.
Profilen
Personen ska vara snabb i sitt arbete framför datorn och ska ha arbetat med olika system sedan tidigare. Har man erfarenhet av SAP sedan tidigare så är det starkt meriterande. Personen ska även förstå vikten av att vara noggrann, följa upp och inte ha problem med att prata i telefon.
Välkommen med din ansökan!