Sales Administrator till ett innovativt företag!

Sales Administrator till ett innovativt företag!

Arbetsbeskrivning

Är du strukturerad och har god kunskap inom reservdelar ? Nu söker vi sales administrator till ett innovativt företag i Göteborg!

Vill du jobba på ett internationellt företag som värnar om hållbarhet och miljö? Nu söker vi en after sales administrator inom eftermarknad som kommer vara en del av ett customer service team. Du kommer att få en central roll och arbeta nära servicekoordinatorer och driftsättning med uppföljning, garantiärende och service.Våra kunders uppdrag är att tillhandahålla teknik för att möjliggöra en grönare industri. Vill du hjälpa dem att främja en hälsosam planet för framtida generationer? Uppdraget startar omgående och kandidater som är lediga nu kommer att prioriteras. Välkommen med din ansökan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

En möjlighet till att vara en del av ett marknadsledande innovativt globalt företag framför grön teknik.. En öppen och inspirerande miljö där din energi kommer att göra skillnad. Företaget erbjuder stor potential för personlig och professionell utveckling.

Deras organisation består av mer än 200 kollegor i fyra länder över hela världen, våra kontor finns i Norge, Sverige, Polen och Kina. Vår kund har stor potential för personlig och professionell utveckling. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

• Följa upp reservdelsbeställningar från kunder
• Hantera reservdelsofferter.
• Hantera fakturering av levererade reservdelsordrar.
• Supporta servicetekniker med reservdelar före, under och efter service.
• Assistera servicekoordinatorerna med alla delar som behövs för eventuellt fältarbete.
• Nära kontakt med kunder och leverantörer. 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Göteborg med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående. Du blir anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund. Uppdraget är på minst sex månader och därefter finns det goda chanser till förlängning. Som konsult hos oss på TNG omfattas du självklart av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

VEM ÄR DU?

• Några års arbetslivserfarenhet från liknande befattning.
• Erfarenhet av SAP eller liknande CRM-system.
• Behärskar engelska flytande - i tal och skrift.
• Kunskaper om MS Office-applikationer.
• Tidigare erfarenhet från maritim, process eller annan tillämplig industri är meriterande.
• Teknisk bakgrund är meriterande.

Som person är du självgående och proaktiv med ett självgående tänk. Du har god kommunikationsförmåga och ett starkt samarbetstänkande. För att trivas i denna tjänst föredrar du att arbeta i en fartfylld internationell miljö där du kan använda din lösningsorienterade förmåga och proaktivitet för att säkerställa god service och kvalitet.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2022
  • Ansök senast: 9 februari 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024