Sales Administrator till Johnson & Johnson

Sales Administrator till Johnson & Johnson

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av en administrativ och koordinerande roll? Vill du vara den som stöttar upp ledningsteamet och General Manager för Norden? Då finns här en ypperlig möjlighet! Skicka in din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Johnson & Johnson är ett amerikanskt multinationellt läkemedels- och medicinteknik-bolag som utvecklar livsförändrande tekniker för alla åldrar. De är över 5 000 anställda världen över som varje dag arbetar för att förbättra den globala hälsan och den övergripande livskvaliteten. Deras Stockholmskontor är beläget i Solna.

Som Sales administrator kommer du att arbeta nära deras ledningsteam och rapportera till General Manager för Norden. Din roll innebär att stödja beslutsfattande och generera handlingsbara insikter för att hjälpa dem nå våra affärsmål inom kontaktlinsverksamheten i Norden. Du kommer således att vara en central punkt för försäljningsteam och hantera olika administrativa och analytiska uppgifter.

Du som har erfarenhet av liknande roll ges här möjlighet att utvecklas vidare och omges av kompetenta och engagerade kollegor. Uppdraget pågår från 1a juli t.o.m 31a december 2024 med eventuell chans till förlängning om samarbetet fungerar bra. Visst låter det intressant!

Du erbjuds
- En företagskultur genomsyrad av högt engagemang samt stor kompetens och professionalism
- Möjlighet att på sikt arbeta på distans upp till två dagar i veckan
- Eventuell chans till att stanna långsiktigt, förutsatt att samarbetet fungerar för båda parter
- En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Stötta ledningsteam och General Manager för Norden
* Vara en central kontaktpunkt för försäljningsteamet. Du kommer agera som en intern helpdesk för Nordens säljteam.
* Säkerställer dataintegriteten för kunddatabas och tilldelade prisvillkor
* Granska och underteckna efterlevnadsrapportering relaterad till prissättning
* Uppdatering av prissättningsverktyg för det kommersiella teamet
* Hantera grundläggande prissättningsfrågor från revisorer
* Arbeta med s.k. call targeting i CRM-system
* Beräkning av månatliga, kvartalsvisa och årliga kundrabatter
* Uppdatering av rapporteringsverktyg och en del grundläggande daglig/veckorapportering
* Säkerställa att nyckelkrav såsom försäljningsomfördelningar och kunddata är korrekt reflekterade
* Beräkna försäljningsrepresentanters provisioner


VI SÖKER DIG SOM
- Avslutad relevant eftergymnasial utbildning
- Tidigare erfarenhet av säljadministrativa uppgifter
- Starka Excelfärdigheter såsom datasammanställning och aggregering (d.v.s. pivottabell, sumifs, VLookup, count, countifs)
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i dels tal och skrift, detta då de båda språken används dagligen på arbetsplatsen

Det är meriterande om du har
- Kunskap i ett skandinaviskt språk
- Tidigare erfarenhet av en roll inom samma bransch

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Vi ser att du är självmotiverad och driver dig själv och dina arbetsuppgifter framåt. Därtill tar du stort ansvar och är noggrann, du har ett öga för detaljer och är analytisk. Dessutom är du en sann lagspelare och trivs med att samarbeta i team.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2024
  • Ansök senast: 30 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Retail Merchandiser

27 september 2024

Säljare med fokus på nykundbearbetning

26 september 2024

13 september 2024